iPhone gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem: ik werd vandaag wakker en mijn iPhone doet het niet meer. Het scherm blijft heel de tijd zwart. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gaat niet meer aan
Hallo,
Ik zit met een probleem: ik werd vandaag wakker en mijn iPhone doet het niet meer. Het scherm blijft heel de tijd zwart. Ik probeerde hem via stopcontact en via computer op te laden maar de iPhone wordt niet meer herkend door iTunes. Alsof hij niet is aangesloten. Ik heb al dfu geprobeerd, deed helemaal niets. Elke knop die in te drukken valt, probeerde ik al. Ik haalde mijn SIM er ook al uit, helemaal niets. Als ik naar de iPhone bel met SIM er in, krijg ik direct voicemail alsof hij uitstaat. Kan iemand me alstublieft helpen? Mvg, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zat hij in de lader 's nachts?
|
|
|||
|
|||
Nee, gewoon zo
|
|
||||
|
||||
Gebruik je een Apple oplader of een (goedkopere) van een derde partij?
|
|
|||
|
|||
Harde reset. Beide knoppen 10 sec ingedrukt houden
|
|
|||
|
|||
Bedankt, het is gelukt met harde reset! Bedankt allen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
iPhone 4S gaat niet meer aan | Larst | iPhone algemeen | 3 | 15-09-12 15:08 |
iPhone gaat niet meer aan | VivaLaStef | iPhone algemeen | 4 | 07-11-11 10:02 |
iphone 4 gaat niet meer aan | Fulmaster | iPhone algemeen | 2 | 11-10-11 18:01 |
iPhone gaat niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 2 | 16-08-09 11:11 |
|
|