iPhone 4 simlockvrij maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Appa4s, je hebt een PM! Gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appa4s, je hebt een PM! Gr.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iphone 4 gekocht
Beste mensen, ik heb net een tweedehands iphone 4 gekocht, met me domme hoofd niet eerst geprobeerd om te kijken of die wel simlockvrij was. Nu zit ik er mee ...... wie kan mij helpen
|
|
|||
|
|||
Hamza38, PM mij je IMEI even. Gr.
|
|
|||
|
|||
Hallo.
Ook ik heb een iphone 4 en wil deze simlock vrij maken, wat kan ik doen ? |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan kijk ik voor je.
|
|
|||
|
|||
Wabbie, je hebt een PM. Gr.
|
|
|||
|
|||
simlock check
|
|
|||
|
|||
Iphone 4s
Hallo, ik heb een iphone 4s uit nederland alleen ik krijg het toestel niet geactiveerd kan iemand mij misschien helpen normaal hoort het te werken met vodafone maar die doet het op dit moment niet..
|
|
|||
|
|||
Als het simlock vrij niet lukt, dan is er een ander manier, waar mee je een dual simkaart in je telefoon steekt.... laat je niet gek maken door die gekke prijzen van simlcok verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waarschijnlijk zit er een oude simlock op van een nederlandse provider. die kan je er zo af laten halen, sinds de iphone 4s zijn alle iphones simlockvrij in nederland. @Hamza38 jij hebt een 4 met een firmware hoger dan 4.01 en daar kan geen simposer in. voor de 4 zijn er geen andere oplossingen dan een imeiunlock |
|
|||
|
|||
K heb je een pm gestuurd senna
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 4
Hallo ik wil mijn Iphone 4 simlock vrij maken. Maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
Ik kan je helpen. PM mij je IMEI en dan bekijk ik de mogelijkheden voor je. Gr.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen om een iphone 4 oostenrijk tmobile simlock te verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 simlock vrij maken
Ik heb een Iphone 4 en mijn vriend wil deze gaan gebruiken met zijn telfort abonnement. Ik krijg echter geen toegang tot het netwerk. Kan ik mijn Iphone simlock vrij maken?
Albast bedankt voor een reactie. |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer
|
|
|||
|
|||
hi all, ik heb een iPhone 4 met simlock van t Mobile. Heb geprobeert met een jailbreak om de lock te verwijderen maar dat mocht niet baten. Kan iemand mij helpen???
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik hem
|
|
|||
|
|||
@senna22: Tnx voor je snelle reply! Heb je een dm gestuurd, ben benieuwd!
|
Labels |
simlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S simlockvrij maken. | TOcean | Unlock | 47 | 25-12-13 19:03 |
iPhone 4 simlockvrij maken | henrie013 | iPhone algemeen | 2 | 06-12-12 22:05 |
simlockvrij maken via stappenplan met hollands nieuw simkaart help simlockvrij stappe | suusje71 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-12 19:34 |
iPhone 4 simlockvrij maken | nebilem | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-11-10 10:38 |
iphone 4 simlockvrij maken | Bhola | Archief | 1 | 12-08-10 10:52 |
|
|