Iphone hangt op apple logo, itunes herkent m niet en home button defect :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja. Een lastig scenario. Na een update kreeg ik alleen nig maar t apple logo. Aangekoppeld aan itunes en deze ziet m niet omdat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone hangt op apple logo, itunes herkent m niet en home button defect :)
Ja. Een lastig scenario.
Na een update kreeg ik alleen nig maar t apple logo. Aangekoppeld aan itunes en deze ziet m niet omdat hij op t apple logo, blijft hangen. Ik kreeg de tip om m in DFU, te zetten. Alleen is mn home button defect En krijg m dus niet in DFU. Iemand gaf mij ook t advies om een programma te gebruiken die dit vanuit t programma doet. Maar de pc herkent de iphone niet dus kom ik niet ver. Button was vanaf t begin al defect toen hij uit de doos kwam. Een week na onntvangst meteen opgestuurd waarvan 6 dagen in de doos gezeten. En ja hoor.... Waterschade, hahaha. Was toen uitgebreid op tv, maar daardoor viel t niet onder de garantie. Apple had destijds niet zoveel respect voo zn klanten. Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Home Button Half defect. | RWK | iPhone algemeen | 17 | 09-01-12 16:59 |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
iPhone: iPhone hangt op ananas-logo, iTunes herkent 'm niet meer | dejongje | Jailbreak | 8 | 20-11-09 17:22 |
iPhone: Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel | fillem | Jailbreak | 2 | 08-09-08 10:45 |
|
|