iphone 5S SCHERM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat mijn eerste iphone 5S veel problemen had met de camera ( lijnen in beeld en vastlopen), kreeg ik van apple een nieuwe iphone 5S, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5S SCHERM
nadat mijn eerste iphone 5S veel problemen had met de camera ( lijnen in beeld en vastlopen), kreeg ik van apple een nieuwe iphone 5S, nu heb ik weer problemen maar deze keer niet met de camera maar met het scherm dat soms gewoon '' raar '' begint te doen, het scherm begint precies zelf inputs te geven ( bv. gaat vanzelf naar het rekenmachine en begint 6 9 6 9 6 9 te doen. of als je ergens drukt dat hij 2 cm lager een input doet om een compleet ander icoon ( heb precies wel het idee dat hij dit meer heeft als hij in landscape effe heeft gestaan, maar weet dit niet zeker), als ik de gsm helemaal afzet en hem naar een minuut terug opstart is soms het probleem helemaal verdwenen en werkt het scherm vlekkeloos wat mij nog meer ???? doet rijzen, iemand ervaringen met dit fenomeen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als dat voorkomt als de iPhone niet aan de lader is aangesloten ga je beter maar eens terug naar Apple. Dit fenomeen kan optreden met nep laders en niet afgeschermde nep Lightning kabels.
|
|
|||
|
|||
Het fenomeen kan ook optreden met de originele lader en kabel van Apple
|
|
|||
|
|||
Het fenomeen kan ook optreden als de touch flex kabel niet goed aangesloten is op het moederboard . Aaan den lijven ondervonden...
|
|||
|
|||
69. Of je iphone probeert je iets anders te vertellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPhone algemeen | 22 | 06-11-12 10:26 |
iphone 4 scherm compatible met scherm 4gs? | iphonegranada | iPhone algemeen | 2 | 20-01-12 21:08 |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPad algemeen | 5 | 09-01-12 00:01 |
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) | marc1971 | Jailbreak | 3 | 07-12-11 16:18 |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
|
|