//

Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?!

Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een iphone (ruim 6 maanden nu) maar deze ging na ongeveer een maand al stuk, reden onbekend. Het schijnt dat het communication ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-08, 14:45
Maciver Maciver is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?!

Ik heb dus een iphone (ruim 6 maanden nu) maar deze ging na ongeveer een maand al stuk, reden onbekend. Het schijnt dat het communication board kapot is gegaan waardoor ik geen bereik meer kan krijgen met mijn telefoon provider dus niet meer kan bellen. Nou heb ik al tientallen dingen geprobeerd wat ik heb gelezen op het internet maar dit heeft allemaal niet geholpen dus had ik hem opgestuurd naar de internet site GSM-PDA repareren: Fixsupport is het juiste adres voor de zakelijke markt maar deze vroeger ruim 300 euro voor de reparatie kosten inc. het communication board. Dit heb ik niet gedaan aangezien dit ook de nieuw waarde bedraagt. Ik ben toen tot de conclusie gekomen dat hij gewoon terug moet naar de apple store zodat hij gemaakt kan worden onder mijn garantie.

Dit heeft een tijd geduurt maar via via is hij dan eindelijk aangekomen bij de apple store. Maar apple is er achter gekomen dat ik een andere telefoon provider gebruik en dus niet een abbonement heb genomen bij de AT&T (ookal had ik de iphone terug gebracht naar fabrieksinstellingen met fw 1.3). Ze willen hierdoor mijn iphone niet repareren onder de garantie, wat ik totaal niet had zien aankomen.

Ik vind dit persoonlijk heel vreemd aangezien je garantie hebt op een product dat je koopt en niet een abbonement wat je afsluit.

Wie heeft er ervaring met de apple store in USA en is het echt zo dat de garantie vervalt als je een abbonement hebt bij een andere provider?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-08, 14:55
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Euh duhhhh ; niet zien aankomen.......???

Misschien had je ergens niet gehoord dat gejailbreakt bijna steeds kan gezien worden... kijk eens naar refurbs. Die hadden ook nog deeltjes achtergelaten matriaal... dus weten ze snel of je wat liggen modderen hebt....

No offense maar....
  #3  
Oud 03-06-08, 16:30
Maciver Maciver is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie, ja misschien had ik dit ook wel moeten zien aankomen maar goed zoals ik al verteld had dit was mijn enige hoop. Maar toch blijf ik het een apart verhaal vinden aangezien het toch logisch is dat je garantie hebt op een product, of dit nou wel of niet in combinatie is met een abbonement ik heb tenslotte een product gekocht en hier zit een garantie aan vast.

Ik zal even naar refurbs zoeken en welicht dat er dan nog een mogelijkheid te vinden is om het alsof te laten repareren.

Bedankt voor je antwoord.
Maciver.
  #4  
Oud 03-06-08, 16:56
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Inderdaad heb je recht op garantie - tenzij je met het apparaat knoeit - wat hier dus het geval is door het te jailbreaken....
Garantie vervalt als je zelf probeert wat aan het defect te doen of als je zelf het defect veroorzaakt.
  #5  
Oud 03-06-08, 17:05
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

iphones die gejailbreakt zijn worden door apple geweigerd onder garantievoorwaarden.
je iphone dient geregistreerd te worden wat gebeurt als je een abbonement afsluit in Amerika.
is hij niet geregistreerd ben je de kl.s!
hier kan je zien of je iphone geregisteerd is,en je zo recht op garantie hebt.
  #6  
Oud 03-06-08, 18:11
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maciver Bekijk bericht
Maar toch blijf ik het een apart verhaal vinden aangezien het toch logisch is dat je garantie hebt op een product, of dit nou wel of niet in combinatie is met een abbonement ik heb tenslotte een product gekocht en hier zit een garantie aan vast.
als je op de Apple site kijkt dan zul je zien dat het Apple niets interesseert of jij jouw iPhone wel/niet en bij wie hebt geactiveerd. Er staat duidelijk vermeld dat dit niet nodig is.

Jouw is de garantie geweigerd omdat je (lees de garantievoorwaarden na) je iPhone hebt aangepast door het te 'kraken'.
  #7  
Oud 04-06-08, 13:01
cookie84 cookie84 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Er is een truc.. die heeft mn zusje net gedaan!
Je kan iemand in the US jouw abonnement laten activeren bij AT&T, je mag deze binnen drie dagen cancellen!
Want mijn zusje kon op die manier aantonen dat haar Iphone ook met activatie het nog steeds niet deed en nu heeft ze een nieuwe en heb abonnenement gecancelled!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone met vochtschade kan niet worden gerepareerd Jan-Anton iPhone algemeen 3 10-08-10 19:57
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? Berrie iPhone algemeen 10 29-10-09 17:58
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 15:03
Ervaring met Apple Store USA. herbie65 iPhone algemeen 3 28-10-08 15:20
iPhone kopen in USA word lastiger.... crunch81 Archief 38 24-11-07 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.