iPhone kwijt in eigen huis, zonder SIM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon heeft mijn oude 3GS zonder sim. Hij heeft er schik mee maar tweemaal per maand breekt de hel los omdat hij hem weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kwijt in eigen huis, zonder SIM
Mijn zoon heeft mijn oude 3GS zonder sim. Hij heeft er schik mee maar tweemaal per maand breekt de hel los omdat hij hem weer eens ergens heeft laten slingeren, tussen de Lego of achter de kussens van de bank. Je kent het wel. Normaal zou je het toestel bellen en op het geluid afgaan maar er zit geen sim in. Weet iemand er iets op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
kwijt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim | Schon368 | KPN | 22 | 20-03-12 09:12 |
Cijfercode kwijt, hoe in iPhone geraken zonder te updaten? | bob262 | iPhone algemeen | 5 | 23-03-10 15:49 |
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone | MCNO | Archief | 2 | 19-07-08 13:31 |
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM | fritspits | Unlock [archief] | 19 | 14-01-08 10:12 |
|
|