Hoeveel is mijn iphone 2g waard? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb thuis een iphone 2g liggen, deze is volledig in orde. Zonder gebreken, buiten de gebruikssporen op de achterkant is deze volledig in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel is mijn iphone 2g waard?
Hallo,
Ik heb thuis een iphone 2g liggen, deze is volledig in orde. Zonder gebreken, buiten de gebruikssporen op de achterkant is deze volledig in orde. Home knop werkt perfect Batterij die gaat goed lang mee Geen dode pixels Wi-Fi werkt perfect volume knop, mute knop en hold knop werken ook allemaal perfect. Doos en toebehoren ervan heb ik ook. Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek eens op Marktplaats hoe duur die dingen ongeveer zijn, geeft je wel een indicatie van wat je er voor kunt vragen. Denk dat zo'n €50,- tot maximaal €100,- reëel is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel is mijn iPhone 4 momenteel nog waard? | MichaelDeBoey | iPhone algemeen | 23 | 29-12-12 08:15 |
Hoeveel is i-150 '08 contract waard? | gomo | Odido (T-Mobile) | 3 | 04-12-12 20:07 |
hoeveel is iPhone 4 nog waard | Hermadrid | iPhone algemeen | 6 | 23-07-11 20:00 |
Hoeveel is m'n iPhone waard? | iPhone3G_Olé | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-07-10 00:20 |
Hoeveel is een belgische unthetered jailbroken 3Gs waard? | segers909 | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-03-10 15:01 |
|
|