Geen plusjes om items aan agenda toe te voegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik gisteren de agenda van mijn iPhone 3GS wilde gebruiken merkte ik dat er rechts boven geen plusje staat om items toe te voegen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen plusjes om items aan agenda toe te voegen
Toen ik gisteren de agenda van mijn iPhone 3GS wilde gebruiken merkte ik dat er rechts boven geen plusje staat om items toe te voegen. Het stond er echter eerst wel, want toen ik enkele dagen geleden mijn iPhone aan het verkennen was heb ik het wel eens kunnen proberen, en toen lukte het wel. Heb ik mss per ongeluk een of andere instelling aangepast?
Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe eens een harde reset (klik op " harde reset " voor uitleg)
Maak je gebruik van iCloud of Gmail voor je agenda? Zo te zien is er namelijk geen agenda actief Instellingen > Email, contacten, agenda's |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe een bestaande app in Newsstand toe te voegen | 8A5 | iPhone Apps | 0 | 05-11-11 06:06 |
ifoneguide.nl/114 niet toe te voegen | SimonV | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-01-10 00:28 |
Video: MacOs gebruikers gebruike submerge om ondertitels aan hun avi etc toe te voegen. | Michael | Muziek, foto & video | 15 | 22-12-08 13:00 |
|
|