Nieuwe laptop, hoe alles overzetten in itunes zonder gegevens kwijt te raken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn laptop werkt de laatste tijd niet helemaal 100% meer (heel toevallig is dit ook nog eens zo sinds de dag dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe laptop, hoe alles overzetten in itunes zonder gegevens kwijt te raken?
Hallo allemaal,
Mijn laptop werkt de laatste tijd niet helemaal 100% meer (heel toevallig is dit ook nog eens zo sinds de dag dat ik mijn nieuwe iphone 5 aan itunes hing). Internet explorer doet het niet meer, dus moet ik google chrome gebruiken en af en toe valt ie ineens zomaar uit en dan krijg ik een blauw scherm. Ik ben dus bang dat ie elk moment kan gaan crashen. Daarom wil ik binnenkort voor een nieuwe laptop gaan kijken. Hoe doe ik dit dan met itunes? Bestaat er een manier om alles wat in itunes te staat op mijn nieuwe laptop ook in itunes te zetten? En zo ja, kan iemand mij dit dan in jip en janneke taal uitleggen? Of moet ik gewoon een backup maken via icloud en op mijn nieuwe laptop mn iphone aansluiten en dan 'reservekopie via icloud terugzetten' kiezen? En hoe activeer ik icloud? Gewoon via instellingen 'icloud activeren' en klaar? En maakt icloud exact dezelfde reservekopie als itunes doet? Dus alle apps, contacten en whatsappgesprekken enzo? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes: uw muziek overzetten naar een nieuwe computer |
|
|||
|
|||
Maar dat is alleen voor muziek over te zetten toch? Want ik wil ook graag al mijn apps (en dus ook whatsappgesprekken) en contacten behouden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om de data van appjes te behouden ga je na de migratie van iTunes bibliotheek moeten syncen met iTunes. Er wordt dan ook een backup gemaakt. Je kan ook eens kijken naar Windows Easy Transfer. Dat migratie programma biedt ook mogelijkheden om van alles en nog wat te migreren naar een nieuwe Windows PC. Wat betreft een iCloud backup: http://support.apple.com/kb/HT4859?viewlocale=nl_NL Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-05-13 om 13:06. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
PM mij even, ik heb dat vaker gedaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha nee hoor Bepaalde mappen klonen op je nieuwe drive, gaat met speciale software.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als ik jou was zou ik eerst dus teweten komen hoe je dus je iTunes overset, maar dan zou ik windows opnieuw installeren, waarsch heb je iets fout gedaan of heb je mssn een virus binnen? idk maar een herinstallatie verhelpt de meeste problemen, daarna met een driver finder programma de drivers terug zetten et voila geen extra kosten |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps iphone overzetten in itunes nieuwe laptop | Riezepiez | iPhone algemeen | 1 | 06-10-12 11:39 |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
Registreren zonder alles kwijt te raken? | Stephanie-Alb | Archief | 1 | 19-12-09 15:29 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Pwn zonder alles kwijt te raken | YoungProducer | Archief | 1 | 13-09-08 14:11 |
|
|