iPhone 4s kopen met simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga mijn samsung s3 ruilen via marktplaats voor en iphone 4s Maar die iphone schijnt een simlock te hebben bij vodafone maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s kopen met simlock
Hallo allemaal,
Ik ga mijn samsung s3 ruilen via marktplaats voor en iphone 4s Maar die iphone schijnt een simlock te hebben bij vodafone maar ik heb een abbo met de provider tele2. Ik wil mij iphone dus gaan kunnen unlocken, maar hoe doe ik dit simpel en het liefst gratis? Er zijn allemaal van die sites op internet die schijnen je iphone te unlocken waar je 2,00 voor betaald, maar zijn die sites wel betrouwbaar? Ik hoop op ervaren en duidelijke antwoorden. Groetjes, Lars Laatst gewijzigd door Larsvh12; 10-05-13 om 21:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stuur een privébericht met het IMEI-nummer van het toestel naar het forumlid senna22. Doe goede man heeft al verschillende forumleden met hetzelfde probleem geholpen.
Kijk ook eens bij de unlock service van de iPhoneclub: http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...rvice-phone-4s |
|
|||
|
|||
Ik heb het toestel nog niet dus weet nog geen imei nummer, maar kan hij de unlock eraf halen?
|
|
|||
|
|||
Om te kunnen vaststellen op welke provider die iPhone een SIM-lock heeft is het IMEI-nummer noodzakelijk. Een SIM-lock van Vodafone NL zal het zeker niet zijn want hun iPhones zijn SIM-lockvrij.
|
|
|||
|
|||
Oke dankje. Ik laat het hier weten zodra ik hem heb voor verdere hulp
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 mei 2013 om 20:29 ---------- Het is wel een vodafone lock. Vodafone wil pas de unlockcode geven na een jaar en dat is die nog lang niet... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 mei 2013 om 20:59 ---------- Is er wel mogelijkheid om die lock er uberhaupt af te halen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En die website's waar je zogenaamd goedkoop kan unlocken dat is een fabeltje.. Als je beetje terug lees op forum dan zijn er nog velen die een iphone hebben als ipod. |
|
|||
|
|||
Ik ga nu echt twijfelen...
|
|
|||
|
|||
Dat is je goed recht denk goed even na, ze zeggen van ruilen komt huilen,kijk gewoon even verder je komt er een goede tegen die simlockvrij is.
|
|
|||
|
|||
Maar een iphone moet toch gewoon simlockvrij te krijgen zijn? Er zijn allerlei van die zaakjes enzo. En als die senne van dit forum het ook kan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je moet eerst aan de persoon waar je die tel kan ruilen het imei of serienummer opvragen die aan senne doorgeven. uit mijn ervaring hier op het forum zijn er velen voor jou geweest die zo'n toestel hebben gekocht en zitten nog steeds met een iphone waar ze nog steeds niets mee kunnen. |
|
|||
|
|||
Waar kan die zijn serienummer vinden het imei?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Doos was er niet meer bon ook niet..Waar kan ik het anders opzoeken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga het navragen. Dankje alvast. Maar als het gewoon een geldig serienummer is van apple. Gewoon een officiële iphone? Dan moet hij toch gewoon te unlocken zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar google is je vriend je kan er genoeg overlezen hoe het in elkaar zit. Maar mijn advies wacht eerst met de ruil anders heb je straks een iphone 4s als ipod |
|
|||
|
|||
Zoals de heren hierboven ook al melden is het noodzakelijk dat je het imeinummer van de telefoon krijgt.
maar let op! niet uit de simtray of een doos(is er nu niet bij) maar puur uit de telefoon. een simtray of een doos worden vaak verwisseld en kan je dus niet van aannemen dat het klopt met de telefoon. Laatst gewijzigd door senna22; 11-05-13 om 11:58. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedoel je daarmee dat ik eerst goed moet controleren of het een echte is?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 simlock vrij kopen in de US | Lebabel1 | Koopinformatie USA | 2 | 05-03-13 00:32 |
Iphone 4 kopen NL Simlock vrij | janniek | Koopinformatie Nederland | 29 | 30-12-10 19:08 |
iPhone met simlock kopen | oentje13 | Archief | 1 | 05-11-09 17:06 |
iPhone: Iphone 3g met simlock kopen | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 27-06-09 16:11 |
|
|