Iphone 5 blokeerd als 3G opstaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn 3G continu laat opstaan gebeurd het regelmatig dat ik niet meer bereikbaar ben. Kan niet meer bellen, gebeld worden sms'n mailen... niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 blokeerd als 3G opstaat
Als ik mijn 3G continu laat opstaan gebeurd het regelmatig dat ik niet meer bereikbaar ben.
Kan niet meer bellen, gebeld worden sms'n mailen... niks meer. Iphone uitschakelen en terug opstarten en probleem is weg. Iphone binnen gedaan, nieuwe gehad, zelfde probleem. Krijge het probleem nog te horen van andere mensen. Iemand een oplossing hiervoor?? MVG Bieb01 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan ik mn iphone update naar ios 5 als er cydia opstaat? | rowanxxz | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 00:06 |
TomTom: Iphone loopt warm als tomtom opstaat | yvesdeclercq | iPhone Navigatie | 2 | 22-03-10 10:17 |
6Gig aan Progs. terwijl er alleen Navigon opstaat | V70ORD5 | Archief | 3 | 08-11-09 23:09 |
i phone blokeerd door i tunes? | karim s | Archief | 5 | 18-04-09 18:40 |
Blokeerd vodafone bepaalde websites? | Stiruam | Vodafone | 2 | 18-02-09 14:33 |
|
|