iPhone 4s kopen met simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja. Zegt hij van wel....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja. Zegt hij van wel.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als het te mooi lijkt om waar te zijn.....dan is het (vaak) ook te mooi om waar te zijn.
|
|
|||
|
|||
Het is niet te mooi om waar te zijn hoor... Gewoon een s3 ruilen tegen een 4s.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij beweert dat de provider vodafone is maar senna heeft uitgezocht dat het t-mobile is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als het een toestel uit nederland is en er draait nu vodafone.nl dan zou ie in principe simlock vrij wezen,de persoon kan zelf ook beetje a-technisch wezen dat ie het zelf ook niet weet of gelockt is of niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 mei 2013 om 16:33 ---------- Dat wist ik niet van de iphone 4s maar de ander die je noemde wel is toch zolang geleden |
|
|||
|
|||
Ja idd . Misschien is hij gewoon unlocked maar weet die het niet. Zal hem zo is bellen.
|
|
|||
|
|||
Ik zie toch af van de ruil. Vertrouw het niet. Waarschijnlijk heeft hij hem van iemand of in het buitenland gekocht.
Ik ga morgen misschien naar iemand toe die ook 4s wil ruilen die wel simlockvrij is en gewoon een nette jongen |
|
|||
|
|||
Verstandig en ruil als het kan in de buurt kan je zelf hem testen !
|
|
|||
|
|||
Ja is uurtje rijden...
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik het zo goed heb gedaan. Was wss gewoon buitenlandse iphone.
Nu ga ik ruilen met een nette iphone 4s die alleen wat krassen heeft op achterkant maar dat maakt mij niet uit.... Maar een nederlandse iphone 4s met een simlock dat kan toch niet? Ik dacht dat ze die niet meer leverden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is niet erg maar op buitenlandse zit meestal simlock voor nederlandse providers
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je in de Apple Store in Parijs een iPhone koopt heb je een "buitenlandse" iPhone zonder SIM-lock. Hetzelfde voor de Apple Store in Zürich. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 simlock vrij kopen in de US | Lebabel1 | Koopinformatie USA | 2 | 05-03-13 00:32 |
Iphone 4 kopen NL Simlock vrij | janniek | Koopinformatie Nederland | 29 | 30-12-10 19:08 |
iPhone met simlock kopen | oentje13 | Archief | 1 | 05-11-09 17:06 |
iPhone: Iphone 3g met simlock kopen | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 27-06-09 16:11 |
|
|