iPhone 4s kopen met simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Larsvh12 Bedoel je daarmee dat ik eerst goed moet controleren of het een echte is? Als je het IMEI-nummer aan senna22 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag het IMEI-nummer op en laat het controleren. Dan weet je ook meteen hoe hoog de kosten zijn zijn voor een SIM-unlock (en of het dan nog wel waard is om het ding te kopen). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik het imei nummer vinden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat is voor het serienummer niet voor het imei
|
|
|||
|
|||
Via *#06# of door naar instellingen, algemeen, info te gaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke mooizo. Ik bel hem zo over die gegevens. Dan geef ik ze hier door.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het serienummer en imei...
|
|
|||
|
|||
pm ze maar dan check ik ze voor je.
|
|
|||
|
|||
Heb een pm gestuurd.
|
|
|||
|
|||
Senna dacht dat hij simlockvrij was en dat hij van t-mobile is? Raar zaakje.....
|
|
|||
|
|||
Mischien heeft degene waar je het imei gekregen een ander gegeven je zou kunnen vragen om een screenschot van het imei van het betreffende toestel wilt hij dat niet dan weet je genoeg dat het ergens niet klopt.
|
|
|||
|
|||
Het imeinummer en het serienummer komen overeen.
|
|
|||
|
|||
Maar waarom zou die dan zeggen dat er een simlock op zit van vodafone?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal hem straks is bellen.
|
|
|||
|
|||
Degene waar de telefoon van is komt hij uit nederland of buitenland ?
vindt het beetje vaag allemaal ik had persoonlijk de ruil afgeblazen je twijfelt nogal. |
|
|||
|
|||
Komt uit nederland. Ja idd ik vind het ook vaag worden.. Misschien maar andere ruil gaan zoeken...
|
|
|||
|
|||
Heeft die persoon nu ook de iphone werkend met een geldige simkaart of niet ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 simlock vrij kopen in de US | Lebabel1 | Koopinformatie USA | 2 | 05-03-13 00:32 |
Iphone 4 kopen NL Simlock vrij | janniek | Koopinformatie Nederland | 29 | 30-12-10 19:08 |
iPhone met simlock kopen | oentje13 | Archief | 1 | 05-11-09 17:06 |
iPhone: Iphone 3g met simlock kopen | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 27-06-09 16:11 |
|
|