Iphone 4 kopen NL Simlock vrij discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gehoort, dat je de iphone 4 simlock vrij kan halen bij mediamarkt, Maar bij welke winkel kan ik het beste langs gaan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 kopen NL Simlock vrij
Hallo,
Ik heb gehoort, dat je de iphone 4 simlock vrij kan halen bij mediamarkt, Maar bij welke winkel kan ik het beste langs gaan, Ik woon in de buurt van rotterdam, ook ga ik aanstaande vrijdag richting groningen, dus kan ik hem onderweg ook wel ophalen. MVG janniek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
OK bedankt, is zal is wat MM winkels in de buurt bellen,
|
|
||||
|
||||
De Kijkshop schijnt ze ook te verkopen, simlockvrij: http://www.kijkshop.nl/producten/484.../simlock-vrij/
|
|
||||
|
||||
Kijkshop: 16 GB momenteel niet leverbaar. 32 GB wel.
|
|||
|
|||
Kijkshop : nu ook 32 GB uitverkocht ....
Zouden de winkels zelf ook voorraad hebben ? Wie weet dat ? |
|
|||
|
|||
Rechts boven in de hoek staat ' Internet only' dus dat lijkt me niet.
|
|
|||
|
|||
je mag ook mijn witte iphone 3gs 16 gb komen ophalen...
ik heb afgelopen donderdag terug gekregen van de verzekering... splinternieuwe iphone met garantie en compleet in het doosje. |
|
||||
|
||||
voor hoeveel ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, ik ga straks effe naar de KIJKSHOP bellen, om te vraagen of ze op vooraad zijn, of dat ik moet wachten en dan hoelang, heb 3 MM gebeld alle 3 hadden ze de iphone 4 niet.
Ik kan op de website van de kijkshop de simlock vrije iphone niet vinden, alleen die met een vodafone simlock. Laatst gewijzigd door janniek; 22-12-10 om 13:13. |
|
|||
|
|||
effen een update, alle grote mediamarkten, hebben geen iphone 4 meer op vooraad, sommigen nemen reserveringen aan, andere niet.
|
|
|||
|
|||
Op de kijkshop site is de iPhone 4 weer bestelbaar .....
Zonder vermelding van vertraagde levering anders dan drukte bij transporteur. Net de 32 GB besteld, ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb ondertussen een gereserveert bij mediamarkt utrecht
|
|
||||
|
||||
Staat zelfs op de site die hij heeft doorgelinkt (lees volgende keer goed) voorzien van sim-lock.
|
|||
|
|||
Woensdag de iPhone bij kijkshop betseld en vandaag is deze geleverd !
Ben er blij mee ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Iphone software matig simlock vrij kopen? tips gevraagd | alicewoman1 | Koopinformatie Nederland | 8 | 18-11-09 18:21 |
|
|