Iphone 4 kopen NL Simlock vrij discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Had ik maar een iPhone 4, kan ik nog wachten tot maart. Tot die tijd moet ik het doen met m'n iPhone 3Gs, alleen zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Had ik maar een iPhone 4, kan ik nog wachten tot maart. Tot die tijd moet ik het doen met m'n iPhone 3Gs, alleen zit ik te denken of ik dan niet zal wachten op de volgende iPhone?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
prepaid, kon geen simlock vrije bestellen woensdag.
maar ook mijn prepaid is simlockvrij. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dus eerst: Kijkshop heeft een foutje gemaakt. Maar blijkbaar zijn de prepaid iphone 4 gewoon simlockvrij. Dus eventuele iphone 4 kopers. Kunnen met een gerust hart bestellen en hun eigen abonnement gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Op basis van de berichten hier en op een andere site die ook van Vodafone zelf had gehoord dat alle toestellen simlockvrij zijn gisteren de gok gewaagd en de Iphone 4 32Gb besteld bij de kijkshop. Vanochtend geleverd en zoals verwacht simlockvrij. Ik heb er mijn t-mobile abonnement inzitten en het werkt prima.
|
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid.
Dus ondanks dat de prepaid aangeeft bij Kijkshop simlock te hebben zit die er niet op? Wil dan de 16gb bestellen,iemand daar ook ervaring mee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp is het dus geen probleem dat ik een Iphone 4 koop bij de Kijkshop voor mijn Vodafone Abonnement, dit zal niet resulteren in problemen met updaten o.i.d. in de toekomst?
Gr. Enzy
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Iphone software matig simlock vrij kopen? tips gevraagd | alicewoman1 | Koopinformatie Nederland | 8 | 18-11-09 18:21 |
|
|