Iphone software matig simlock vrij kopen? tips gevraagd discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een iphone 3gs. Nu zie ik bij verschillende winkels een 3gs staan met software matig simlock vrij voor ongeveer 649 iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone software matig simlock vrij kopen? tips gevraagd
Ik ben opzoek naar een iphone 3gs.
Nu zie ik bij verschillende winkels een 3gs staan met software matig simlock vrij voor ongeveer 649 iPhone 3GS Kan deze gewoon updaten en daarna weer opnieuw zelf simlock vrij maken of kan ik beter geen softwarematige simlockvrije iphone kopen? ik had zoiets gelezen dat als je een software matige simlockvrije iphone koopt dat hij na een Itunes update niet meer simlock vrij is. of kan ik beter een orgineel fabriek simlockvrije iphone (italiaans model) kopen voor iets meer? Laatst gewijzigd door alicewoman1; 18-11-09 om 14:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een softwarematig simlockvrij gemaakte iPhone koopt/hebt, dan verliest deze de unlock na een update. Je kunt tegenwoordig de nieuwste baseband gewoon unlocken met Blacksn0w, dus opnieuw unlocken moet geen probleem zijn.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor het advies
|
|
||||
|
||||
Maar je moet wel een beetje handig en technisch aangelegd zijn (SHSH bewaren), om altijd terug te kunnen naar 3.1.2.
Anders heb je straks bij 3.2 alsnog problemen (als daar een baseband update in zit). Voordeel van een HW-unlock is dat je je daar niet druk om hoeft te maken.
|
||||
|
||||
Citaat:
Het duurt overigens nog wel een tijdje voor dat deze 3.2 update uitkomt, dus wat dat betreft geen zorgen maken. |
|
||||
|
||||
Ik wil niemand bang maken.
Ik wil wel de informatie geven die helpt om te voorkomen dat iemand nu een iPhone koopt en straks (tijdelijk) alleen een dure iPod heeft. |
|
||||
|
||||
Voor die prijs koop je beter in belgë een simlockrvije iPhone.
Kan je updaten wanneer je wil en hoef je je nergens zorgen om te maken. |
|
|||
|
|||
Bij Bigdennis zie ik hem ook staan
origineel simlock vrij, zonder abonnement en te gebruiken met uw eigen simkaart. Updaten via iTunes voor nieuwe software & firmware altijd mogelijk. Alle Talen zijn aanwezig in het toestel |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen NL Simlock vrij | janniek | Koopinformatie Nederland | 29 | 30-12-10 19:08 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
iPhone 3G: kan je zien of je iphone officieel of software matig is geunlocked? | apc | Unlock | 13 | 22-09-09 20:40 |
kiezen tussen hardware of software matig unlocken? | btwvince | Archief | 8 | 10-12-08 19:34 |
|
|