Iphone 5 batterij snel leeg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 5 gaat erg snel leeg. Smorgens werd ik wakker na volledig opladen. 8 minuten licht gebruik en 11 minuten standby 96% 21minuten gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 batterij snel leeg.
Mijn iphone 5 gaat erg snel leeg.
Smorgens werd ik wakker na volledig opladen. 8 minuten licht gebruik en 11 minuten standby 96% 21minuten gebruik en 24 minuten standby 88% 40 minuten gebruik en 55 minuten standby 82% Is dit normaal hoe ervaren jullie dit? ik vind het vandaag nog wel meevallen, dit komt omdat ik van alles heb uitgezet gisteren. maar vaak is die na 1 uurtje gebruik op 70% |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar loopt al een héél lange draad over. Misschien moet je daar eens gaan kijken:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...terij-mee.html |
|
|||
|
|||
De iphone niet alleen.dees weekend bleef een vriend slapen welke een samsung s3 heefd.dat ding hing in die drie dagen bijna constant aan de oplader
|
|
||||
|
||||
Kunnen jullie a.u.b in het door timosha aangereikte topic doorpraten?
Dank. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij Iphone 3g snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 1 | 17-05-12 20:53 |
iPhone 4S batterij snel leeg | JohanBr | iPhone algemeen | 6 | 15-12-11 09:25 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
iPhone 2g batterij snel leeg | Jeffmeister | iPhone algemeen | 5 | 23-08-09 18:11 |
|
|