Sync mail tussen Iphone en Ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik op me iphone een mail verwijder of bekijk en vervolgens naar me Pad ga, staan deze gewoon nog ongeopend in me mailbox. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync mail tussen Iphone en Ipad
Hallo,
Als ik op me iphone een mail verwijder of bekijk en vervolgens naar me Pad ga, staan deze gewoon nog ongeopend in me mailbox. Kennelijk werkt er iets niet goed bij het synchroniseren. Wie weet er wat ik moet veranderen in me instellingen? Me push heb ik trouwens wel aanstaan. En ik gebruik live.nl. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via POP3 (dan krijg je dot gedrag) of Exchange?
|
||||
|
||||
Citaat:
Je bedoeld waarschijnlijk imap of exchange. Pop3 haalt de mail op zonder communicatie met de server en kan dus nooit mail als gelezen markeren op de server.
|
|||
|
|||
Oke dus eigenlijk moet ik hem helemaal eraf halen en weer erop zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar dan verwijder je de mails gelijk ook van je PC? Nu is het wel makkelijk de mails eens na te kijken op ipad of iphone en daarna te beantwoorden vanaf de PC. Dat gaat dus niet meer omdat de copy van de server weg is? Je kan iphone en ipad niet los hiervan syncen?
|
|
|||
|
|||
Je moet je mail niet verwijderen hé alleen lezen.
Als je een mail verwijderd komt deze in de verwijderde items op je pc of iPad of waar ook bij gebruik van imap |
|
|||
|
|||
Snap er niks van met wat ik nou moet doen....
Heb standaard mijn mailbox zo opgeruimd dat er geen mails instaan.... |
|
|||
|
|||
Er van uitgaande dat live.nl hetzelfde is als Hotmail:
Hotmail Push & Sync instellen op je iPhone | appletips |
|
||||
|
||||
Microsoft ondersteunt geen IMAP, alleen POP3 (geen sync) of Exchange (wel sync).
Volg dus de tip van timosha op. |
|
|||
|
|||
Ti's gelukt. Heb hem eraf gehaald en er weer opgezet. Misschien werkte het 4 jaar geleden nog niet toen ik me eerste Iphone had. ;-) dank je.
|
|
||||
|
||||
4 jaar geleden kon (waarschijnlijk) alleen POP3 bij Microsoft.
Exchange hebben ze pas later toegevoegd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi Sync werkt niet tussen iPhone en iMac. | Floris Drapers | iPhone algemeen | 1 | 16-10-11 23:03 |
Sync tussen iphone en outlook | Stevo | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 14:38 |
sync tussen Mobile Me, Iphone 3G en MacBoekPro | dbmsoutput | iTunes | 5 | 29-10-08 08:17 |
sync tussen iphone en itunes | BertvanHorck | iTunes | 3 | 15-11-07 15:29 |
|
|