iPhone in bad gevallen maar geen schade? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames, Heren, Mijn iPhone is deze week in bad gevallen. Ik heb hem direct uitgezet en afgedroogd en twee dagen in een afgesloten pot rijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in bad gevallen maar geen schade?
Dames, Heren,
Mijn iPhone is deze week in bad gevallen. Ik heb hem direct uitgezet en afgedroogd en twee dagen in een afgesloten pot rijst bewaard. Na veel geduld heb ik hem weer aangezet en wonder boven wonder blijkt ie nog te werken. Zelfs de waterschadeindicator is niet afgegaan. Kan ik al een gat in de lucht springen, of zou het kunnen dat er eventueel zich later nog schade openbaart? graag jullie reacties, groet Sam. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
100 procent zeker dat je problemen gaat krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn samsung S2 heeft 2 jaar geleden ook waterschade opgelopen, door een flinke regenbui. Heb toen hetzelfde trucje toegepast, en die werkt dus ook nog altijd....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gevallen, maar T-Mobile heeft 'm niet verzekerd | OmNom | Odido (T-Mobile) | 5 | 05-05-13 16:54 |
iPhone in bad gevallen | eatpraylove | iPhone algemeen | 2 | 16-11-11 22:59 |
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? | michal | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:11 |
|
|