Simkaart unlock uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik de unlock code van de simkaart na 1 keer ingevoerd te hebben kan uitzetten nu moet ik iedere keer als het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart unlock uitzetten
Weet iemand hoe ik de unlock code van de simkaart na 1 keer ingevoerd te hebben kan uitzetten nu moet ik iedere keer als het toestel uit is geweest deze invoeren
Heb een iphone 5 Op internet vind ik steeds ga Nasr instellingen - telefoon maar die optie heb ik niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Settings -> Phone -> SIM PIN -> SIM PIN = OFF
Maar dan staat de SIM-Pincode wel altijd uit. Het is AAN of UIT, een andere mogelijkheid is er niet. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het bericht maar bij de 1 e stap gast het al fout ik heb geen setting wel instellingen maar daar staat dan weer geen phone ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://support.apple.com/kb/HT1316?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
Heb hem even op Engels gezet zie dan dat setting inderdaad instellingen zijn maar in welk blokje staat dan phone ?
|
|
|||
|
|||
In Settings naar beneden scrollen tot je "Phone" ziet Staat onder:
iCloud Mail, Contacts, Calendars Notes Reminders Phone |
|
|||
|
|||
Gevonden bedankt nu is het gelukt
|
|
|||
|
|||
instellingen - telefoon - simpincode
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik zou niet weten waarom ik moet upgraden of vernieuwen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nice, ik wil ook retro gaan doen
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=jderksen;895531]nu moet ik iedere keer als het toestel uit is geweest deze invoeren/QUOTE]
Hoe vaak zet jij je telefoon uit? F je simkaart jatten en flink veel kosten maken wordt zo wel heel makkelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock zonder simkaart | sens1605 | Unlock | 2 | 23-06-12 20:21 |
iPhone 3GS: Gezocht: Duitse T-mobile simkaart voor unlock | raymens | Unlock | 2 | 15-11-11 09:25 |
iPhone 1e gen.: Iphone Unlock zonder simkaart? | thomassi9 | Unlock | 25 | 21-02-11 19:52 |
Unlock met Hi! Simkaart | Need-iPhone | Unlock | 13 | 10-11-10 01:43 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|