Auto tracken via i-Phone ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs nieuwe auto gekocht,en ik vraag mij af of er een mogelijkheid bestaat om via de i-Phone 5 Uw auto te lokaliseren via GPS, bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Auto tracken via i-Phone ?
Onlangs nieuwe auto gekocht,en ik vraag mij af of er een mogelijkheid bestaat om via de i-Phone 5 Uw auto te lokaliseren via GPS, bij diefstal of carjacking ?
Eventueel met bepaalde software ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er een tracking system in je auto aanwezig?
https://www.google.be/#newwindow=1&s...w=1289&bih=729 |
|
|||
|
|||
Hello
Nee, nog niet, weet ook niet goed voor welk systeem ik moet kiezen , Op internet ziet men op den duur de bomen niet meer door het bos !!! Heeft U ondervinding in deze materie? Dank |
|
|||
|
|||
Ik gebruik dit maar
Je moet al SIM kaart hebben om de locatie op te vragen (via sms) Je moet ook een internetverbinding hebben met die SIM Ik kan met mijn systeem geen app gebruiken voor de iPhone De server is gratis waar je kan nagaan waar de auto is geweest of nu is maar werkt niet altijd goed. Betalende zijn mogelijk beter. Dit is te bekijken met een computer (google maps) maar is moeilijker op de iPhone Ik gebruik geen startontbreking Ik gebruik het enkel om mijn wagen te zoeken op een parking of als ik niet meer weet waar ik hem geparkeerd heb GT03B |
|
|||
|
|||
Oké
dank voor de info Zal even verder kijken op internet ? vind ik wel nodig |
|
||||
|
||||
De firma Clifford levert een pracht systeem. Heb diverse demonstraties mogen zien, maar het is niet goedkoop! SmartStart: je auto starten met je Smartphone
|
|
|||
|
|||
Koop gewoon een oude iphone 3gs. Met een simonly internet abbonement erin .
Monteer deze ergens in je auto met aangesloten lader. Gebruik zoek mijn iphone. .. Voila. Zeer goedkoop tracksysteem |
|
||||
|
||||
Handig als je auto een week stil staat haha. Accu leeg, dag track en trace systeem haha
|
|
|||
|
|||
Als je een iphone alleen voor 3g gebruikt in standby Kan je een hele week op 1 batterij lading .
Wat denk je dat eenn gps systeem verbruikt ???? Lucht. .?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gps tracken / gegevens achterhalen | pbws | iPhone algemeen | 6 | 22-07-12 10:40 |
Tracken hoeveel MB apps gebruiken | jo3ytjuh | iPhone Apps | 4 | 21-03-12 20:42 |
App om mij live te laten tracken | kenns | iPhone Apps | 2 | 06-11-11 22:22 |
Beste app om iphone/ipad te tracken | scoop1 | iPhone Apps | 14 | 07-10-11 17:26 |
Iphone tracken | koenws | iPhone Apps | 6 | 22-10-08 20:47 |
|
|