Push bericht komt niet binnen of juist dubbel. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb nog nooit eerder dit probleem gehad, maargoed. Soms krijg ik dus helemaal geen push bericht binnen van Whatsapp bijvoorbeeld, dat hij niet verbonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push bericht komt niet binnen of juist dubbel.
Hi,
Heb nog nooit eerder dit probleem gehad, maargoed. Soms krijg ik dus helemaal geen push bericht binnen van Whatsapp bijvoorbeeld, dat hij niet verbonden blijft, zeer irritant. Niet alleen met whatsapp ook met twitter, of hij komt 20 minuut later en ook opeens dubbel. Herkenbaar voor iemand, en of enige ideeën? Gr jorn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook wel eens. Niets aan te doen, denk ik.
|
|
|||
|
|||
Iemand? nog steeds hetzelfde, ook met andere telefoon.
|
|
||||
|
||||
De apps die deze problemen vertonen graag verwijderen, herstart je iPhone en installeer deze opnieuw. Kijk of het probleem zich dan nog vertoont.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet alle email komt binnen | bostiaan | iPhone algemeen | 0 | 10-12-11 00:32 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen | RRRick | iPhone algemeen | 0 | 15-02-10 20:23 |
Mail komt dubbel binnen | derks003 | iPhone algemeen | 3 | 20-11-09 18:24 |
Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G | Mooij603 | iPhone algemeen | 5 | 18-08-08 13:30 |
|
|