een vervangende IPHONE 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Vorige week heb ik gebeld met de apple service daar mijn iphone verschillende mankementen heeft. De dag erna zijn ze mijn iphone thuis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een vervangende IPHONE 5
Dag allemaal,
Vorige week heb ik gebeld met de apple service daar mijn iphone verschillende mankementen heeft. De dag erna zijn ze mijn iphone thuis komen ophalen. Vrijdag kreeg ik reeds een mail dat een vervangende iphone 5 op weg is en maandag wordt geleverd. Wilt dit dan zeggen dat ik een nieuwe iphone krijg? Of is dit gewoon een vervangtoestel (heb ik wel niet aangevraagd)? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangende TRRS plug voor oortelefoontjes | maxk91 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-04-12 15:53 |
Mute button defect, vervangende app? | Westbaas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-02-12 12:25 |
Garantie vervangende Iphone? | mphoogeveen | iPhone algemeen | 4 | 08-02-11 17:38 |
|
|