Savegame uit backup oude iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn vorige iPhone (3GS 6.1.2 of 6.1.3) had ik aardig wat games gespeeld, in bepaalde games was ik ook best ver gevorderd. Toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Savegame uit backup oude iPhone
Op mijn vorige iPhone (3GS 6.1.2 of 6.1.3) had ik aardig wat games gespeeld, in bepaalde games was ik ook best ver gevorderd. Toen ik mijn iPhone 4 kreeg koos ik ervoor om deze in te stellen als nieuwe telefoon, dus heb toen de apps en gegevens niet teruggezet.
Inmiddels een maand later wil ik graag de savegames uit mijn backup van mijn 3Gs hebben en die gebruiken op de 4. Mijn vraag is of dat op een of andere manier mogelijk is zonder de hele backup terug te moeten plaatsten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Oude backup terug zetten | RioolDokter | iTunes | 1 | 05-04-13 17:29 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
iphone herstellen naar oude backup | missym | iPhone algemeen | 1 | 26-11-11 16:36 |
Windows: Oude backup op nieuwe iPhone | Nailz | iTunes | 5 | 22-09-10 22:44 |
Backup van oude iPhone, op een nieuwe iPhone zetten | jstokman | Archief | 3 | 02-02-10 18:13 |
|
|