iphone herstellen naar oude backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal mijn iphone ging niet meer aan bleef op de apple logo hangen, heb hem nu in dfu mode staan, maar als ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone herstellen naar oude backup
Hoi allemaal mijn iphone ging niet meer aan bleef op de apple logo hangen, heb hem nu in dfu mode staan, maar als ik in itunes op herstellen klik, kan ik alleen kiezen uit 'herstellen en bijwerken' en annuleren, is er geen andere mogelijkheid dat ik mijn iphone kan herstellen naar een oude backup van me? anders wordt ie namelijk geupdate naar iOS 5.0.1 en dat wil ik niet..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb maar op herstellen+bijwerken geklikt maar krijg nu elke error 1602. ik heb itunes al n keer verwijderd en heb de pc opnieuw opgestart maar dat helpt niet, ook al andere usb-poort gebruikt, helpt ook niet. wat moet ik nu doen?
ik heb trwns een jailbreak staan op mn iphone , weet niet of dat er wat mee te maken heeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup van iphone 4 herstellen op 3G | stevensandberg | iPhone algemeen | 3 | 19-07-11 16:59 |
Mac OS X: Oude backup terugzetten via iTunes | piebas | iTunes | 3 | 08-05-11 00:41 |
Windows: Oude backup op nieuwe iPhone | Nailz | iTunes | 5 | 22-09-10 22:44 |
Oude 3g simlockvrij herstellen naar 3.1.2 | kjappert | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 22:22 |
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen | borgqueenx | Jailbreak | 12 | 23-09-09 11:22 |
|
|