Backup van iphone 4 herstellen op 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik probeer de back up van mij Iphone 4 te herstellen op een oude 3G omdat ik mijn 4 moet opsturen voor reparatie. Helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup van iphone 4 herstellen op 3G
Hi,
Ik probeer de back up van mij Iphone 4 te herstellen op een oude 3G omdat ik mijn 4 moet opsturen voor reparatie. Helaas werkt dit niet. Bij een schone installatie kan ik de back up wel kiezen alleen dan krijg ik de melding dat de software versie te laag is en dat ik eerst als nieuw moet installeren zodat ik daarna de telefoon kan herstellen met de back up van de Iphone 4. Echter als ik de nieuwste software 4.2.1 er op zet dan kan ik niet de back up file van de 4 kiezen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt, Steven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit gaat helaas niet lukken. Je kunt geen backup van een hogere firmware release terug zetten op een lagere firmware versie. En iOS 4.2.1 is de laatste (hoogste) versie voor de iPhone 3G.
|
|||
|
|||
Lukt dat op een 3Gs wel? En evt de Iphone 4 downgraden naar 4.2.1 en dan een backup maken?
|
|
||||
|
||||
Wanneer je je iPhone 4 downgrade naar 4.2.1 kun je de backup ook niet terug zetten.
iOS 4.3.4 is wel beschikbaar voor de 3GS. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstellen van Backup Geweigert | masterwhoosaa | iPhone algemeen | 2 | 17-01-11 17:33 |
Is het mogelijk om een geformatteerde iphone te herstellen ZONDER backup? | 00melo00 | iPhone algemeen | 2 | 26-10-10 10:52 |
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen | borgqueenx | Jailbreak | 12 | 23-09-09 11:22 |
Verwijdere sms-en herstellen van backup op pc? | Giel538 | iPhone algemeen | 2 | 15-11-08 21:23 |
Image/backup maken van iPhone voor installatie van v2.0.1? | aikoN | iPhone algemeen | 4 | 06-09-08 11:45 |
|
|