Kan niet updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door omstandigheden had ik al een hele tijd mijn iPhone niet geupdate, maar als ik hem nu wil updaten dan blijft iTunes dagen lang hangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet updaten
Door omstandigheden had ik al een hele tijd mijn iPhone niet geupdate, maar als ik hem nu wil updaten dan blijft iTunes dagen lang hangen op stap 1. Met andere woorden, er gebeurd niets, maar ik krijg ook geen foutmelding.
Ik zit nu op versie 4.0 (8a293) Heeft iemand enig idee waar het fout gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat wordt moeilijk he als je geen foutmelding krijgt.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de erg zinnige en behulpzame bijdrage, Kokkie.
Daarom kom ik juist naar dit forum in de hoop dat anderen misschien eerder tegen dit probleem zijn aangelopen en er een oplossing voor weten, met een foutmelding had ik de oplossing waarschijnlijk zelf ook wel kunnen vinden. |
|
|||
|
|||
heb je de laatste versie van itunes ?
|
|
||||
|
||||
Het eerste gedeelte is de back-up maken. En dit kan wel eens lang duren. Zeker als het lang geleden is. En wat Kokkie44 bedoelt is effectief. Zonder foutcode moet alles wel juist zijn. Misschien is er een probleempje met geduld?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet updaten? | Myzelf667 | iPhone algemeen | 1 | 29-09-11 18:15 |
kan niet updaten naar 4.1+ | calvinbenik | iPhone algemeen | 9 | 08-05-11 17:29 |
Alle iDevices: Kan niet updaten | DJxReventon | Jailbreak | 7 | 20-04-11 15:22 |
Kan niet updaten | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 20:40 |
|
|