Camera iPhone 5 focust niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn achterste camera van mijn iPhone 5 focust zich niet meer sinds vorige week. Alle foto's zijn helemaal vaag. Mijn voor camera doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera iPhone 5 focust niet meer
Hallo allemaal,
Mijn achterste camera van mijn iPhone 5 focust zich niet meer sinds vorige week. Alle foto's zijn helemaal vaag. Mijn voor camera doet het nog uitstekend. Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik moet doen? Ik zit nog binnen mijn 1 jaar Apple garantie. Als ik hiermee naar de Apple store in Amsterdam ga, krijg ik dan gratis een nieuwe telefoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen | Fredzzz | iPhone algemeen | 8 | 02-11-12 13:14 |
camera Iphone 4 16GB werkt niet meer | PV1976 | iPhone algemeen | 2 | 08-07-12 15:23 |
Foto: pc ziet iPhone niet meer als camera | kimjansentopma | Muziek, foto & video | 5 | 20-06-10 18:52 |
Camera werkt niet meer iPhone 3G | JaMa84 | iPhone algemeen | 15 | 23-05-10 14:08 |
iPhone niet meer herkent als camera | Xemic | iPhone algemeen | 6 | 16-12-09 13:42 |
|
|