iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iMessage niet activeren!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/139909-imessage-niet-activeren.html)

pantahduc 29-05-13 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 897106)
Dan kan je nog altijd bellen met de Apple Support want iMessage moet hoe dan ook werken :)

Waar haal je dat telefoonnummer vandaan dan? Ik dacht dat dat alleen in de eerste 3 maanden van je garantie zat, telefonische support.

Guest-20180925190238 29-05-13 13:38

Voor Nederland:

Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support

Voor België:

Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support

pantahduc 29-05-13 13:44

Ik heb gekeken en de telefoon is inderdaad buiten de 90 dagen dekking voor telefonische support. Ik ga geen 35 euro betalen voor dit.
En een ander telefoonnummer kan ik niet ontdekken.

Eric_b 29-05-13 14:04

Heb je al geprobeerd om de iphone opnieuw op te starten?
Dit werkte bij mij namelijk wel

Eric

pantahduc 29-05-13 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b (Bericht 897114)
Heb je al geprobeerd om de iphone opnieuw op te starten?
Dit werkte bij mij namelijk wel

Eric

bedoel je aan en uitzetten?

rsnhakan 29-05-13 14:15

Een nieuwe simkaart was bij mij de oplossing. (na telefonisch contact te hebben gehad met de Apple Store) Vlak daarvoor had ik een even mijn simkaart eruit gehaald.

Eventueel kun je een herstel van de netwerkinstellingen proberen.

Werner1963 29-05-13 14:20

Je hebt toch wel een Wi-Fi verbinding of een mobiele internetverbinding ?

Eric_b 29-05-13 14:25

Ja echt even uitzetten doormiddel van de knop aan de bovenkant vast blijven houden
tot er een schuif komt om hem echt uit tezetten

Eric

pantahduc 29-05-13 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 897118)
Een nieuwe simkaart was bij mij de oplossing. (na telefonisch contact te hebben gehad met de Apple Store) Vlak daarvoor had ik een even mijn simkaart eruit gehaald.

Eventueel kun je een herstel van de netwerkinstellingen proberen.

Hoe kom je aan een nieuwe simkaart dan?
En hoe doe ik een herstel van de netwerkinstellingen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 897120)
Je hebt toch wel een Wi-Fi verbinding of een mobiele internetverbinding ?

Ja, ik heb Wi-Fi en 3G

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b (Bericht 897121)
Ja echt even uitzetten doormiddel van de knop aan de bovenkant vast blijven houden
tot er een schuif komt om hem echt uit tezetten

Eric

Dat heb ik al een paar keer gedaan. Geen resultaat:-(

vuurvreter 29-05-13 17:44

Of de telefoon als nieuw instellen, mogelijk dat je daarmee je probleem oplost.

pantahduc 29-05-13 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 897163)
Of de telefoon als nieuw instellen, mogelijk dat je daarmee je probleem oplost.

maar dan ben je toch alles kwijt wat op je telefoon staat?

Guest-20180925190238 29-05-13 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 897177)
maar dan ben je toch alles kwijt wat op je telefoon staat?

In bericht #8 heb ik een link geplaatst naar een KB van Apple. In dat KB staat ook beschreven (als laatste hulpmiddel) hoe je kan herstellen met backup. Lees dat KB nog eens aandachtig en klik op alle linkjes in het KB.

rsnhakan 30-05-13 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 897130)
Hoe kom je aan een nieuwe simkaart dan?
En hoe doe ik een herstel van de netwerkinstellingen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------



Ja, ik heb Wi-Fi en 3G

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------



Dat heb ik al een paar keer gedaan. Geen resultaat:-(

Herstel van netwerkinstellingen doet u als volgt:

Ga naar Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Herstel Netwerkinstellingen

Let wel op, u bent alle Wi-Fi wachtwoorden kwijt. Dus deze moet u opnieuw invoeren.

Een nieuwe simkaart is te verkrijgen bij de winkel van uw provider. Als u aangeeft dat u problemen met de simkaart heeft, wordt het kosteloos vervangen. Ze zullen u een vergoeding vragen, maar ik zou die niet betalen, omdat, indien bovenstaande optie niet werkt, er iets mis is met de simkaart. (conclusie van de Apple Store)

Jcop 30-05-13 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 897111)
Ik heb gekeken en de telefoon is inderdaad buiten de 90 dagen dekking voor telefonische support. Ik ga geen 35 euro betalen voor dit.
En een ander telefoonnummer kan ik niet ontdekken.

Niets van aantrekken. Heb ook eens een probleem gehad dat buiten de 90 dagen viel en ze hebben mij toch verder geholpen.

Zijn best wel vriendelijke mensen bij Apple.

Tijdens één van de gesprekken is die opmerking ook gevallen dat ik eigenlijk geen telefonische support meer had, heb dat gewoon gecounterd met te zeggen dat het hun product is dat niet werkt en zij dit bijgevolg maar moeten oplossen. Heb hier verder ook niets meer over gehoord, laat staan een factuur gekregen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.