iMessage niet activeren!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man heeft een Iphone 4s en ik probeer al tijden om dat iMessage te activeren. Hij blijft maar staan op wachten op activeren. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage niet activeren!!
Mijn man heeft een Iphone 4s en ik probeer al tijden om dat iMessage te activeren. Hij blijft maar staan op wachten op activeren. Ik weet dat er tig topics over zijn, maar ik heb dacht ik alles doorgelezen en kon hier geen oplossing voor vinden. Wie kan mij hier mee helpen?
Geen jailbreak trouwens. Als ik iMessage uitzet dan krijg ik een foutmelding: fout tijdens activeren, probeer het opnieuw. En dat doe ik en dan gebeurd er nog steeds niets. Laatst gewijzigd door pantahduc; 28-05-13 om 23:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
• Open Instellingen ▸ ‘Mail, contacten en agenda’s’
• Tap op ‘Mijn info’ bij contacten. • Selecteer jezelf bij deze optie (let op dat je telefoonnummer is ingevuld!). Op deze manier koppel je handmatig je mailadres en telefoonnummer aan je Apple ID en iPhone. Hierdoor wordt deze stap overgeslagen bij het activeren van iMessage. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast heel erg bedankt voor je hulp. |
|
|||
|
|||
Ik kan niet zeggen hoelang het zal duren voordat je telefoonnummer geactiveerd wordt.
Kijk ook na Instellingen > telefoon > mijn nummer +32 4xx of +31 6xxxx Normaal zou je iMessage ook kunnen gebruiken met een e-mailadres Instellingen > berichten > stuur en ontvangen x adressen De e-mailadressen die daar staan kunnen gebruikt worden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Meestal is het niet nodig om te wachten op activering. Er wordt automatisch een internationale SMS naar Engeland verzonden maar mogelijk is daar het probleem.
U zal niet merken dat de internationale sms verzonden word, alleen mogelijk op je telefoonrekening Controleer of dat datum & tijd (onder algemeen) juist zijn. Ingesteld op 'Automatisch instellen' zorg ervoor dat de tijdzone correct. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lees eerst het onderstaande KB van Apple eens:
iOS: problemen met de activering van FaceTime en iMessage oplossen Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-05-13 om 12:18. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft die iPhone 4S van manlief ooit een jailbreak gehad? Indien ja op welke iOS versie was dat.
Ik ken één reden waarom iMessage (en FaceTime en Game Center) niet willen activeren. Dat probleem kan echter alleen ontstaan met een jailbreak of het terugzetten van een backup van een toestel dat ooit een jailbreak had. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk vind ik whatsapp of viber (gratis) toch beter omdat je meer mensen kan bereiken bv android systemen
|
|
|||
|
|||
Dat neemt niet weg dat iMessage (en FaceTime) ook moet werken Ik vind iMessage persoonlijk dan weer beter omdat ik dan ook mensen met een Mac en iPad kan bereiken.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-05-13 om 14:05. Reden: Foutieve syntax |
|
||||
|
||||
WhatsApp en Viber zijn leuk... Maar de hoeveelheden digiverkeer die ik verstook middels iMessage gaan ze nooit meer inhalen.
WhatsApp, gokje (veel verwijderd), 20.000 heen en weer. iMessage toch wel richting de 90.000 berichten, waarvan ik de helft alweer verwijderd heb omdat er honderden megabytes aan afbeeldingen inzaten en het handmatig verwijderen (via jailbreak uiteraard, het is niet te doen op Apple's manier) lelijke lege plaatsen gaf. |
|
|||
|
|||
Al met al staat er nog steeds bij zowel Facetime als iMessage: wachten op activering. Kan dat ook verwijderd worden dat iMessage? Want hij kan ook geen sms met foto meer versturen. Ook als ik dat iMessage uitzet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh, dat bedoel ik ook. Nou, ik wacht nog tot morgenochtend om te kijken of het lukt met die activering. Maar ik ben bang dat het weer niet lukt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
imessage activeren op ipad lukt niet | rytec | iPad algemeen | 5 | 26-07-14 23:18 |
iMessage - wel activeren - niet verzenden en ontvangen | remco.1971 | iPhone Apps | 0 | 03-11-12 16:47 |
iMessage wil telefoonnummer niet activeren | tremmal | iPhone algemeen | 0 | 04-10-12 09:43 |
Imessage IOS 5 activeren | ZoefKoe | iPhone algemeen | 9 | 06-01-12 00:42 |
Activeren iMessage | Kevin | iPhone algemeen | 0 | 01-01-12 22:11 |
|
|