Imessage IOS 5 activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Bij mijn imessage en facetime staat onder instellingen wachten op activeren. als ik ze aan en uit zet moet ik opnieuw inloggen en daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage IOS 5 activeren
hallo,
Bij mijn imessage en facetime staat onder instellingen wachten op activeren. als ik ze aan en uit zet moet ik opnieuw inloggen en daarna blijft er staan wachten op activeren. wie kan mij verder helpen zodat ik ook gebruik kan gaan maken van imessage want die doet het op dit moment niet. MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/101163-activeren-imessage-facetime-ios-5-a.html |
|
|||
|
|||
Hij werkt nu bij mij,
Ik had nog niemand die iOS 5 heeft geïnstalleerd in mijn contacten lijst zodra iemand iOS 5 had geïnstalleerd was hij geactiveerd bij mijn iPhone 4. Dus voor mensen die hetzelfde probleem als mij hebben, heeft er iemand uit de contacten lijst wel iOS 5 ?? Mvg Zoefkoe |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu iemand in mijn contacten lijst met een telefoon nummer die ook iOS 5 heeft en hij werkte die direct !
Ik zal je mijn nummer sturen via pm Mvg |
|
||||
|
||||
wanneer je iemand selecteert om een bericht te sturen, zie je na een paar seconden de kleur veranderen van groen naar blauw en komt er iMessage ipv Textmessage
(wanneer die IOS5 heeft uiteraard ;-) ) Werkte niet bij mij in't begin, maar bleek dat mijn Wi-Fi router geen internet connectie had ;-) |
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het ook niet
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu ook te kijken hoe ik iMessage geactiveerd krijg. Heeft iemand hier al die "SAM" oplossing via Cydia geprobeerd?
Upgrade en JB + Unlock met behoud baseband ging verder easy! |
|
|||
|
|||
SAM werkt.
|
|
|||
|
|||
Wilde het net posten hier! Het is mij nu ook gelukt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 23:43 ---------- Download SAM to Activate iPhone 4/3GS Officially on iOS 4.3.3 | Jaxov Werkt ook voor iOS 5.0.1 met JB en eventueel ook met unlock (Ultrasnow) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage IOS 5 | eugje | iPhone algemeen | 20 | 29-06-12 20:23 |
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 | GoGo22 | iPhone algemeen | 14 | 24-10-11 21:51 |
Geen iMessage na update iOS 5 op iPhone 4 | Jubaior | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 02:12 |
|
|