//

iMessage niet activeren!!

iMessage niet activeren!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Dan kan je nog altijd bellen met de Apple Support want iMessage moet hoe dan ook werken Waar haal je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-05-13, 14:35
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan kan je nog altijd bellen met de Apple Support want iMessage moet hoe dan ook werken
Waar haal je dat telefoonnummer vandaan dan? Ik dacht dat dat alleen in de eerste 3 maanden van je garantie zat, telefonische support.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-05-13, 14:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor Nederland:

Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support

Voor België:

Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support
  #23  
Oud 29-05-13, 14:44
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Ik heb gekeken en de telefoon is inderdaad buiten de 90 dagen dekking voor telefonische support. Ik ga geen 35 euro betalen voor dit.
En een ander telefoonnummer kan ik niet ontdekken.
  #24  
Oud 29-05-13, 15:04
Eric_b Eric_b is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 67
Standaard

Heb je al geprobeerd om de iphone opnieuw op te starten?
Dit werkte bij mij namelijk wel

Eric
__________________
Iphone 4s 5.1/ ipad2 5.1 / Apple tv / iMac 21 Inch.
  #25  
Oud 29-05-13, 15:06
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd om de iphone opnieuw op te starten?
Dit werkte bij mij namelijk wel

Eric
bedoel je aan en uitzetten?
  #26  
Oud 29-05-13, 15:15
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Een nieuwe simkaart was bij mij de oplossing. (na telefonisch contact te hebben gehad met de Apple Store) Vlak daarvoor had ik een even mijn simkaart eruit gehaald.

Eventueel kun je een herstel van de netwerkinstellingen proberen.
  #27  
Oud 29-05-13, 15:20
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 18.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.717
Standaard

Je hebt toch wel een Wi-Fi verbinding of een mobiele internetverbinding ?
  #28  
Oud 29-05-13, 15:25
Eric_b Eric_b is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 67
Standaard

Ja echt even uitzetten doormiddel van de knop aan de bovenkant vast blijven houden
tot er een schuif komt om hem echt uit tezetten

Eric
  #29  
Oud 29-05-13, 16:28
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Een nieuwe simkaart was bij mij de oplossing. (na telefonisch contact te hebben gehad met de Apple Store) Vlak daarvoor had ik een even mijn simkaart eruit gehaald.

Eventueel kun je een herstel van de netwerkinstellingen proberen.
Hoe kom je aan een nieuwe simkaart dan?
En hoe doe ik een herstel van de netwerkinstellingen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Je hebt toch wel een Wi-Fi verbinding of een mobiele internetverbinding ?
Ja, ik heb Wi-Fi en 3G

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b Bekijk bericht
Ja echt even uitzetten doormiddel van de knop aan de bovenkant vast blijven houden
tot er een schuif komt om hem echt uit tezetten

Eric
Dat heb ik al een paar keer gedaan. Geen resultaat:-(
  #30  
Oud 29-05-13, 18:44
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Of de telefoon als nieuw instellen, mogelijk dat je daarmee je probleem oplost.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #31  
Oud 29-05-13, 19:25
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Of de telefoon als nieuw instellen, mogelijk dat je daarmee je probleem oplost.
maar dan ben je toch alles kwijt wat op je telefoon staat?
  #32  
Oud 29-05-13, 19:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
maar dan ben je toch alles kwijt wat op je telefoon staat?
In bericht #8 heb ik een link geplaatst naar een KB van Apple. In dat KB staat ook beschreven (als laatste hulpmiddel) hoe je kan herstellen met backup. Lees dat KB nog eens aandachtig en klik op alle linkjes in het KB.
  #33  
Oud 30-05-13, 10:57
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Hoe kom je aan een nieuwe simkaart dan?
En hoe doe ik een herstel van de netwerkinstellingen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------



Ja, ik heb Wi-Fi en 3G

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------



Dat heb ik al een paar keer gedaan. Geen resultaat:-(
Herstel van netwerkinstellingen doet u als volgt:

Ga naar Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Herstel Netwerkinstellingen

Let wel op, u bent alle Wi-Fi wachtwoorden kwijt. Dus deze moet u opnieuw invoeren.

Een nieuwe simkaart is te verkrijgen bij de winkel van uw provider. Als u aangeeft dat u problemen met de simkaart heeft, wordt het kosteloos vervangen. Ze zullen u een vergoeding vragen, maar ik zou die niet betalen, omdat, indien bovenstaande optie niet werkt, er iets mis is met de simkaart. (conclusie van de Apple Store)
  #34  
Oud 30-05-13, 11:45
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Ik heb gekeken en de telefoon is inderdaad buiten de 90 dagen dekking voor telefonische support. Ik ga geen 35 euro betalen voor dit.
En een ander telefoonnummer kan ik niet ontdekken.
Niets van aantrekken. Heb ook eens een probleem gehad dat buiten de 90 dagen viel en ze hebben mij toch verder geholpen.

Zijn best wel vriendelijke mensen bij Apple.

Tijdens één van de gesprekken is die opmerking ook gevallen dat ik eigenlijk geen telefonische support meer had, heb dat gewoon gecounterd met te zeggen dat het hun product is dat niet werkt en zij dit bijgevolg maar moeten oplossen. Heb hier verder ook niets meer over gehoord, laat staan een factuur gekregen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
imessage activeren op ipad lukt niet rytec iPad algemeen 5 26-07-14 23:18
iMessage - wel activeren - niet verzenden en ontvangen remco.1971 iPhone Apps 0 03-11-12 16:47
iMessage wil telefoonnummer niet activeren tremmal iPhone algemeen 0 04-10-12 09:43
Imessage IOS 5 activeren ZoefKoe iPhone algemeen 9 06-01-12 00:42
Activeren iMessage Kevin iPhone algemeen 0 01-01-12 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.