iMessage niet activeren!!

iMessage niet activeren!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Dan kan je nog altijd bellen met de Apple Support want iMessage moet hoe dan ook werken Waar haal je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 May 2013, 13:35
» iPhone 6 16GB (Goud) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 October 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan kan je nog altijd bellen met de Apple Support want iMessage moet hoe dan ook werken
Waar haal je dat telefoonnummer vandaan dan? Ik dacht dat dat alleen in de eerste 3 maanden van je garantie zat, telefonische support.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29 May 2013, 13:38
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.209
Standaard

Voor Nederland:

Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support

Voor België:

Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support
  #23  
Oud 29 May 2013, 13:44
» iPhone 6 16GB (Goud) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 October 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 110
Standaard

Ik heb gekeken en de telefoon is inderdaad buiten de 90 dagen dekking voor telefonische support. Ik ga geen 35 euro betalen voor dit.
En een ander telefoonnummer kan ik niet ontdekken.
  #24  
Oud 29 May 2013, 14:04
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 29 July 2009
Berichten: 67
Standaard

Heb je al geprobeerd om de iphone opnieuw op te starten?
Dit werkte bij mij namelijk wel

Eric
__________________
Iphone 4s 5.1/ ipad2 5.1 / Apple tv / iMac 21 Inch.
  #25  
Oud 29 May 2013, 14:06
» iPhone 6 16GB (Goud) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 October 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd om de iphone opnieuw op te starten?
Dit werkte bij mij namelijk wel

Eric
bedoel je aan en uitzetten?
  #26  
Oud 29 May 2013, 14:15
» iPhone 6s 64GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 October 2010
Berichten: 462
Standaard

Een nieuwe simkaart was bij mij de oplossing. (na telefonisch contact te hebben gehad met de Apple Store) Vlak daarvoor had ik een even mijn simkaart eruit gehaald.

Eventueel kun je een herstel van de netwerkinstellingen proberen.
  #27  
Oud 29 May 2013, 14:20
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 5 January 2011
Berichten: 1.670
Standaard

Je hebt toch wel een Wi-Fi verbinding of een mobiele internetverbinding ?
  #28  
Oud 29 May 2013, 14:25
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 29 July 2009
Berichten: 67
Standaard

Ja echt even uitzetten doormiddel van de knop aan de bovenkant vast blijven houden
tot er een schuif komt om hem echt uit tezetten

Eric
  #29  
Oud 29 May 2013, 15:28
» iPhone 6 16GB (Goud) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 October 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Een nieuwe simkaart was bij mij de oplossing. (na telefonisch contact te hebben gehad met de Apple Store) Vlak daarvoor had ik een even mijn simkaart eruit gehaald.

Eventueel kun je een herstel van de netwerkinstellingen proberen.
Hoe kom je aan een nieuwe simkaart dan?
En hoe doe ik een herstel van de netwerkinstellingen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Je hebt toch wel een Wi-Fi verbinding of een mobiele internetverbinding ?
Ja, ik heb Wi-Fi en 3G

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b Bekijk bericht
Ja echt even uitzetten doormiddel van de knop aan de bovenkant vast blijven houden
tot er een schuif komt om hem echt uit tezetten

Eric
Dat heb ik al een paar keer gedaan. Geen resultaat:-(
  #30  
Oud 29 May 2013, 17:44
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Of de telefoon als nieuw instellen, mogelijk dat je daarmee je probleem oplost.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #31  
Oud 29 May 2013, 18:25
» iPhone 6 16GB (Goud) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 October 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Of de telefoon als nieuw instellen, mogelijk dat je daarmee je probleem oplost.
maar dan ben je toch alles kwijt wat op je telefoon staat?
  #32  
Oud 29 May 2013, 18:33
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
maar dan ben je toch alles kwijt wat op je telefoon staat?
In bericht #8 heb ik een link geplaatst naar een KB van Apple. In dat KB staat ook beschreven (als laatste hulpmiddel) hoe je kan herstellen met backup. Lees dat KB nog eens aandachtig en klik op alle linkjes in het KB.
  #33  
Oud 30 May 2013, 09:57
» iPhone 6s 64GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 October 2010
Berichten: 462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Hoe kom je aan een nieuwe simkaart dan?
En hoe doe ik een herstel van de netwerkinstellingen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------



Ja, ik heb Wi-Fi en 3G

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2013 om 15:29 ----------



Dat heb ik al een paar keer gedaan. Geen resultaat:-(
Herstel van netwerkinstellingen doet u als volgt:

Ga naar Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Herstel Netwerkinstellingen

Let wel op, u bent alle Wi-Fi wachtwoorden kwijt. Dus deze moet u opnieuw invoeren.

Een nieuwe simkaart is te verkrijgen bij de winkel van uw provider. Als u aangeeft dat u problemen met de simkaart heeft, wordt het kosteloos vervangen. Ze zullen u een vergoeding vragen, maar ik zou die niet betalen, omdat, indien bovenstaande optie niet werkt, er iets mis is met de simkaart. (conclusie van de Apple Store)
  #34  
Oud 30 May 2013, 10:45
» iPhone 7 128GB (Zilver) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 October 2011
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Ik heb gekeken en de telefoon is inderdaad buiten de 90 dagen dekking voor telefonische support. Ik ga geen 35 euro betalen voor dit.
En een ander telefoonnummer kan ik niet ontdekken.
Niets van aantrekken. Heb ook eens een probleem gehad dat buiten de 90 dagen viel en ze hebben mij toch verder geholpen.

Zijn best wel vriendelijke mensen bij Apple.

Tijdens één van de gesprekken is die opmerking ook gevallen dat ik eigenlijk geen telefonische support meer had, heb dat gewoon gecounterd met te zeggen dat het hun product is dat niet werkt en zij dit bijgevolg maar moeten oplossen. Heb hier verder ook niets meer over gehoord, laat staan een factuur gekregen.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
imessage activeren op ipad lukt niet rytec iPad algemeen 5 26 July 2014 22:18
iMessage - wel activeren - niet verzenden en ontvangen remco.1971 iPhone Apps 0 3 November 2012 15:47
iMessage wil telefoonnummer niet activeren tremmal iPhone algemeen 0 4 October 2012 08:43
Imessage IOS 5 activeren ZoefKoe iPhone algemeen 9 5 January 2012 23:42
Activeren iMessage Kevin iPhone algemeen 0 1 January 2012 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.