iPhone 3G blijft hangen in DFU en geeft in iTnues fout 1015 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis van mij heeft een tweedehands iPhone 3G gekocht op internet. Ze wilde een aantal apps installeren, maar dat lukte niet. Ik kwam er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G blijft hangen in DFU en geeft in iTnues fout 1015
Een kennis van mij heeft een tweedehands iPhone 3G gekocht op internet. Ze wilde een aantal apps installeren, maar dat lukte niet.
Ik kwam er achter dat de iPhone niet meer up to date was. Ik heb een software update uitgevoerd. Dit ging niet goed. Nu blijft hij in DFU mode hangen (scherm met kabeltje en iTunes logo). Bij het updaten in iTunes krijg ik foutmelding 1015. Ik heb al het nodige geprobeerd wat hier op het forum staat. Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp gevraagd: iPhone 3g blijft hangen op apple logo/ 1015 error | matcuy | iPhone algemeen | 0 | 05-04-12 13:50 |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
iphone blijft in DFU mode hangen? | benno13 | iPhone algemeen | 9 | 20-05-10 16:03 |
blijft hangen in dfu? | ler0yy | iPhone algemeen | 1 | 10-09-08 21:04 |
|
|