Unlocken via Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone uit Amerika, en die simlock is volgens de provider daar nu vrij. Nu moet ik het aansluiten aan iTunes. Kan iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken via Itunes
Ik heb een Iphone uit Amerika, en die simlock is volgens de provider daar nu vrij.
Nu moet ik het aansluiten aan iTunes. Kan iemand mij vertellen in welke stappen/volgorde dit moet gebeuren? Ik heb nu 1 simkaart van Amerika en 1 van Nederland. Welke moet ik gebruiken? Ben niet zo handig, vandaar dat ik het vraag of het met stappen/volgorde te uitleggen is door iemand? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Volgens ?Simlockvrije CDMA iPhone 5 geschikt voor Europeanen? - iPhoneclub.nl
Activeren is super easy. Nieuwe sim plaatsen en hij doet het. Activatie vind automatisch plaats. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juni 2013 om 17:01 ---------- Citaat:
Er zijn toch ook mensen die geen computer hebben. Ik vermoed dit nu ook automatisch gaat via je telefoon-provider |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb onlangs nog een iPhone 4S van T-Mobile SK met iTunes moeten SIM-lockvrij maken nadat de unlock door T-Mobile SK was vrijgegeven. Forumleden die een IMEI-unlock kopen moeten dat ook nog steeds met iTunes doen. Er is een verbinding nodig met de Apple servers en dat gaat heel moeilijk zonder computer met een iPhone met SIM-lock (denk ik). Bovendien, activeren en SIM-lockvrij maken zijn totaal verschillende dingen. |
|
|||
|
|||
Is het dan enkel met niet standaard en simlocked iPhones dat dit moet gebeuren ?
niet standaard = toestellen uit een ander niet Europees land en zogenaamde simlocked toestellen |
|
|||
|
|||
Die iPhone 4S komt uit Slowakije, wat dus een Europees land is. Mijn iPhone 3GS komt uit Nederland, wat ook een Europees land is. Beide toestellen heb ik SIM-lockvrij moeten maken met iTunes op de manier zoals de iPhoneclub dat beschreven heeft. Voor zover mij bekend zijn dat standaard iPhones, zij hadden alleen een SIM-lock. De een van T-Mobile SK en de andere van T-Mobile NL.
|
|
|||
|
|||
de laatste stap in de unlock van een iphone is altijd updaten naar de laatste versie of deactiveren met redsnow.
hierna het activatiescherm doorlopen en dan maakt de telefoon contact met de Appleservers om de telefoon te unlocken. Je telefoon moet in de activatiestand zijn om unlocked te worden door de Appleservers, anders maakt hij geen contact met de Appleservers. |
|
|||
|
|||
iphone
mijn iPhone heeft ook simlock heb hem van internet gekocht ja 2dehans maar die iPhone komt van America kan die simlock vrij gemaakt worden en hoe kom ik in die menu zonder simkaart gaat dat eigenlijk wel help me aub
|
|
|||
|
|||
In het eerste grijze scherm vanuit de slaapstand zie je een rondje met een i erin.
Als daar op drukt krijg je je imeinummer, als je dat nummer geeft dan kijk ik de mogelijkheden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlocken met itunes | David17 | Unlock | 6 | 02-09-11 11:27 |
opnieuw unlocken? iTunes melding | link879 | Desktop-applicaties | 2 | 26-03-10 17:59 |
opnieuw unlocken? iTunes melding | msnijder | Archief | 1 | 12-12-09 18:21 |
Na unlocken weer terug naar Itunes 7.4.3? | iRobbert | Archief | 1 | 12-10-07 14:47 |
|
|