Eigen nummers toevoegen aan Imatch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik mijn nieuwe Iphone 5 binnen kreeg, besloot ik IMatch te activeren op mijn Iphone 4, zodat ik niet via de laptop mijn nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen nummers toevoegen aan Imatch
Toen ik mijn nieuwe Iphone 5 binnen kreeg, besloot ik IMatch te activeren op mijn Iphone 4, zodat ik niet via de laptop mijn nieuwe telefoon hoefde te synchroniseren.
Nu neemt IMatch echter alleen de albums mee die ik in de ITunes store heb gekocht. De nummers die ik zelf op mijn computer heb gezet (bijv. CD's), maar ook al mijn afspeellijsten zijn verwijderd! Zojuist heb ik geprobeerd om via ITunes die andere nummers weer op mijn telefoon te zetten, maar ITunes geeft aan dat de IPhone gesynchroniseerd is met IMatch - en geeft geen mogelijkheid meer om te syncen met ITunes..... Arggg... Wie kan mij hierbij helpen? Alvast veel dank!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit misschien (omdat ik geen ervaring heb met iMatch) iTunes Match: De match resultaten verbeteren | appletips
|
|
||||
|
||||
Wat voor iCloud-status hebben je nummers die niet in iMatch zitten?
Schakel iMatch eens uit en weer in op je computer...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
Hoe eigen source aan Cydia/installer toevoegen? | TTEL | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-10-08 22:06 |
Eigen thema, geen iconen toevoegen? | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-09-08 18:30 |
Windows: Nummers toevoegen aan Itunes | Citystars | iTunes | 3 | 03-07-08 19:16 |
Losse nummers toevoegen zonder syncen? | bapovs | iTunes | 1 | 22-01-08 09:32 |
|
|