//

Openscheurende Iphone 3GS

Openscheurende Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Na 4 weken in de la te hebben gelegen i.v.m. een verhuizing, waarbij ik een goedkoop telefoontje gebruikte, wilde ik gisterenavond mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-13, 21:02
toines toines is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Middelburg
Berichten: 7
Standaard Openscheurende Iphone 3GS

Beste allen,

Na 4 weken in de la te hebben gelegen i.v.m. een verhuizing, waarbij ik een goedkoop telefoontje gebruikte, wilde ik gisterenavond mijn Iphone weer in gebruik gaan nemen.
Ik zag de meteen dat er op de achterzijde een bobbel zat en dat er scheurtjes in het kunstof zaten.

Ook kwam er een klein kiertje tussen behuizing en scherm. Verder niet meer naar omgekeken tot vanmorgen en zag ik dat het beeldscherm een halve centimeter boven de chromen rand uitstak en ik kon zo naar binnen kijken!!

Ik heb de Iphone maar opengeschroefd, al krijg ik hem nooit meer in elkaar maar ik was bang dat dat ding ging exploderen, er stond idd een behoorlijke druk op de Iphone en de schroefjes knalden er uit.

Het bleek dat de accu volledig was opgezwollen en nog net niet uit elkaar knalde en daarbij het board en beeldscherm uit elkaar drukte.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt dat de accu op deze manier zijn vernietigende werk doet?

Ik heb in mijn leven al heel veel met allerlei soorten accu's te maken gehad maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Zonde, een goed werkende Iphone naar de gallemiezen, zal vast geen garantie zijn, Apple kennende!







Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-13, 22:10
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik weet niet hoe, maar ik hoor dit vaker de laatste tijd, en om specifiek te zijn; bij iPhone 3Gs'en. Ik weet niet hoe oud het toestel is? Je zou altijd contact op kunnen nemen met Apple!
  #3  
Oud 08-06-13, 22:10
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Bekend probleem komt vaker voor
  #4  
Oud 09-06-13, 11:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toines Bekijk bericht
Ik heb in mijn leven al heel veel met allerlei soorten accu's te maken gehad maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Dat maakt men ook niet mee met alle soorten accu's. Niet met lood accu's, NiCad, NiMH. Dat kan alleen maar gebeuren met Lithium-Polymer (of Lithium-Ferrum) cellen. Het mag echter niet gebeuren.

Misschien kan @suzuki2002 nagaan of een accu met het APN (Apple Part Number) 616-0431 wel het juiste type is voor een iPhone 3GS. Ik heb hier nog een oude accu uit een 3GS van een vriend liggen en dat is type 616-0435.
  #5  
Oud 09-06-13, 14:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Daar is uiteraard geen garantie op. Je hebt het apparaat zelf geopend, dan vervalt elke vorm van garantie bij Apple...
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #6  
Oud 09-06-13, 22:45
Keurmeester Keurmeester is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Hier ook hetzelfde probleem.
Alleen ik ben er verder vanaf gebleven.
Ook iPhone een tijdje niet gebruikt.
Wat nu te doen.
iPhone is al paar jaar oud.

Mvg Andy
  #7  
Oud 11-06-13, 14:53
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Weggooien en een 5 nemen heb ik ook gedaan
  #8  
Oud 11-06-13, 16:56
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

616-0435. Kan in deze 3gs. Deze heeft een 431. En is compatible met de 435
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 10:09
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.