Openscheurende Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Na 4 weken in de la te hebben gelegen i.v.m. een verhuizing, waarbij ik een goedkoop telefoontje gebruikte, wilde ik gisterenavond mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Openscheurende Iphone 3GS
Beste allen,
Na 4 weken in de la te hebben gelegen i.v.m. een verhuizing, waarbij ik een goedkoop telefoontje gebruikte, wilde ik gisterenavond mijn Iphone weer in gebruik gaan nemen. Ik zag de meteen dat er op de achterzijde een bobbel zat en dat er scheurtjes in het kunstof zaten. Ook kwam er een klein kiertje tussen behuizing en scherm. Verder niet meer naar omgekeken tot vanmorgen en zag ik dat het beeldscherm een halve centimeter boven de chromen rand uitstak en ik kon zo naar binnen kijken!! Ik heb de Iphone maar opengeschroefd, al krijg ik hem nooit meer in elkaar maar ik was bang dat dat ding ging exploderen, er stond idd een behoorlijke druk op de Iphone en de schroefjes knalden er uit. Het bleek dat de accu volledig was opgezwollen en nog net niet uit elkaar knalde en daarbij het board en beeldscherm uit elkaar drukte. Heeft iemand dit al eens meegemaakt dat de accu op deze manier zijn vernietigende werk doet? Ik heb in mijn leven al heel veel met allerlei soorten accu's te maken gehad maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zonde, een goed werkende Iphone naar de gallemiezen, zal vast geen garantie zijn, Apple kennende! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe, maar ik hoor dit vaker de laatste tijd, en om specifiek te zijn; bij iPhone 3Gs'en. Ik weet niet hoe oud het toestel is? Je zou altijd contact op kunnen nemen met Apple!
|
|
|||
|
|||
Bekend probleem komt vaker voor
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien kan @suzuki2002 nagaan of een accu met het APN (Apple Part Number) 616-0431 wel het juiste type is voor een iPhone 3GS. Ik heb hier nog een oude accu uit een 3GS van een vriend liggen en dat is type 616-0435. |
|
||||
|
||||
Daar is uiteraard geen garantie op. Je hebt het apparaat zelf geopend, dan vervalt elke vorm van garantie bij Apple...
|
|||
|
|||
Hier ook hetzelfde probleem.
Alleen ik ben er verder vanaf gebleven. Ook iPhone een tijdje niet gebruikt. Wat nu te doen. iPhone is al paar jaar oud. Mvg Andy |
|
||||
|
||||
Weggooien en een 5 nemen heb ik ook gedaan
|
|
|||
|
|||
616-0435. Kan in deze 3gs. Deze heeft een 431. En is compatible met de 435
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|