sms versturen naar 1 bepaald telefoonnumer gaat niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan naar 1 bepaald telefoonnummer geen SMS'en versturen, ik kan wel bellen en sms'en ontvangen van haar. Hoe komt dit? Het is een Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms versturen naar 1 bepaald telefoonnumer gaat niet.
Ik kan naar 1 bepaald telefoonnummer geen SMS'en versturen, ik kan wel bellen en sms'en ontvangen van haar. Hoe komt dit?
Het is een Iphone 4 die ik heb met versie 6.1.3. Ik heb proximus, zij mobistar. Volgens proximus ligt het niet aan hen. Aan wat dan wel? Ik ben van België. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog maar net mijn iphone, voordien had ik een nokia en toen werkte het nog wel, bij het veranderen van telefoon en nieuwe simkaart lukt het nu niet meer. Het kan niet zijn dat ik dan geblokkeerd sta! Ik kan haar wel bellen.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een SMS op te stellen als volgt: *R* uw bericht .......
Dan krijg je een tegenbericht (garantie) dat jouw bericht afgeleverd is bij de provider van de opgeroepene. Dit betekent niet dat het afgeleverd is bij de opgeroepene . *R* is enkel voor proximus Belgie Laatst gewijzigd door Werner1963; 10-06-13 om 18:29. |
|
|||
|
|||
Ik krijg enkel bericht niet afgeleverd, net zoals ik normaal een berichtje probeer te versturen naar haar.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan mail versturen behalve naar een bepaald adres | Translatoria | iPhone algemeen | 3 | 01-12-11 18:46 |
Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. | schee435 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 10:51 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
SMS bericht naar Mac versturen? | Bluerein | Archief | 1 | 07-10-08 10:18 |
SMS versturen naar meerdere contactpersonen | Dagda | Archief | 1 | 24-10-07 14:01 |
|
|