Account delen en berichten problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ls Ik heb al wat discussies gezien. Maar zoek een concreet antwoord. En dat kan ik niet meteen vinden. Mijn vrouw en ik hebben een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Account delen en berichten problemen
ls
Ik heb al wat discussies gezien. Maar zoek een concreet antwoord. En dat kan ik niet meteen vinden. Mijn vrouw en ik hebben een iohone en ik hem onder mijn account apps geplaatst op beiden iphones (scheelt geld). Nu delen we ook de berichten en dat is niet echt handig. iedere relatie die ook een iphone heeft en die een bericht stuurt, zien we dus beiden. hoe kun je dit oplossen Dank voor de hulp gribbel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok dat ga ik dan maar eens testen. dank
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je dat niet moet testen, dat werkt gewoon.
Mijn vrouw en ik doen dat ook zo. Wij hebben één Apple ID dat wij gebruiken in de App Store en Mac App Store om apps aan te kopen. Zij en ik hebben elk een apart iCloud Apple ID voor berichten, mail, enz... Wat gedeeld moet worden delen wij met gedeelde agenda's en taken. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
ok thanks!
|
|
||||
|
||||
Hier ook geen probleem met delen van 1 account met de vrouw
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat het zo simpel was. Maar toch. vanochtend naar een vriend een sms gestuurd en ook mijn vrouw krijgt dat bericht dan ook binnen. terwijl ik haar heb aangemeld voor Icloud. Zie ik wat zaken over het hoofd. Is ze toch nog ergens anders dan aangemeld oid
dank voor de hulp. Overigens werkt zoek mijn iphone zodat je van elkaar weet dat je onderweg bent helaas niet meer met twee icloud inlogs... dank voor de reacties gribbel |
Labels |
berichten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen | Devbizz | iTunes | 2 | 08-07-11 19:12 |
Je account delen met je vrienden | lex3761 | iPhone Apps | 5 | 07-05-10 17:01 |
|
|