Geen contact met (eigen) mailserver meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijd geleden heb ik op mijn 3G mijn mail geconfigureerd. Dat is daarna al die tijd goed gegaan. Ook toen ik over stapte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen contact met (eigen) mailserver meer
Hallo,
Een tijd geleden heb ik op mijn 3G mijn mail geconfigureerd. Dat is daarna al die tijd goed gegaan. Ook toen ik over stapte op mijn 4S. Maar nu heb ik sinds vrijdag 14:51 problemen met het versturen, en ontvangen van mail. Ik krijg nu het bericht Code:
E-mail ophalen mislukt De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'Mijn Mail' is onjuist Ligt het aan de mobiel. Is er een update langs gekomen die niet gemeld is waardoor de mail in de war is? TIA Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helaas. Ik kan de mailserver wel bereiken via Outlook, en zelfs via een browser op de mobiel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...eer-laden.html |
|
|||
|
|||
OK. Die installeer ik dan opnieuw. Niet aan gedacht dat dit probleem en ik oude problemen zijn.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2013 om 16:51 ---------- Ontvangen van mail gemaakt met de webinterface ging weer. Versturen van de mobiel nog niet. Ik heb net een harde reset uitgevoerd om te kijken of dat helpt. De mobiel is weer opgestart. De niet verzonden mail weer aangeboden. Ik krijg nu de melding Code:
E-mail versturen mislukt De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'SMTP:j.doe@mailaccount.nl@smtp. mailaccount.nl' is onjuist |
|
|||
|
|||
Ik heb net weer mijn account weggegooid, een harde reset uitgevoerd, en het account opnieuw toegevoegd. En nu werkt het weer wel.
Conclusie, zonder opgaaf van reden kan je aaifoone gestoord raken . Dan alles (nou ja, wat niet meer werkt dus) eraf gooien, resetten, en opnieuw configureren, en je kan weer verder. Jammer dat je iPhone niet zo stabiel is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
door storing iphone geen usb contact meer. | Dyonne0027 | iPhone algemeen | 2 | 20-01-13 21:53 |
Wi-Fi maakt geen contact meer | ferrywalter | iPad algemeen | 5 | 02-10-12 14:58 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 5 | 07-05-11 16:56 |
Windows: geen contact met itunes | leon-44# | iTunes | 8 | 01-10-09 16:23 |
|
|