Wifi maakt geen contact meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Voor op gesteld mijn ipad heeft nnoit problemen gehad te connecten mijn mijn wifi. Sinds een paar dagen heb ik het probleem. De ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi maakt geen contact meer
Mensen,
Voor op gesteld mijn ipad heeft nnoit problemen gehad te connecten mijn mijn Wi-Fi. Sinds een paar dagen heb ik het probleem. De ipad ziet het netwerk maar kan niet internetten. Ik heb een iphone en en die doet het wel. Kijk in in de instellingen van de Wi-Fi op de iphone dan zie ik oa. een lang DNS adres 213.46.228.196.62.179.04.196. Kijk ik op de ipad naar het DNS dan zie ik geheel iets anders. Heb nog wel steeds iOS 5.1.1. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oke dank voor je reactie. dus wachten is de enige oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geen enkel Wi-Fi-probleem, dus waarschijnlijk ligt het ergens anders aan. Heb je je router al een keer gereset ? Heb je wellicht een ander apparaat aan gesloten ? Heb je al een keer op vliegtuigmodus geklikt ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3G maakt geen contact | Huitema | iPhone algemeen | 6 | 29-04-12 11:19 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 5 | 07-05-11 16:56 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|