door storing iphone geen usb contact meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo juist wilde in mijn Iphone 4 weer herstellen nadat ik de iOS6 update had uitgevoerd. nu is er een storing geweest met mijn computer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
door storing iphone geen usb contact meer.
Zo juist wilde in mijn Iphone 4 weer herstellen nadat ik de iOS6 update had uitgevoerd. nu is er een storing geweest met mijn computer en nu geeft mijn computer aan een van de usb apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer.
ik heb geprobeerd om dit probleem op te lossen maar ik heb echt geen idee meer wat ik nog kan doen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. en dat ik straks mijn iphone weer kan aansluiten en kan herstellen via de itunes! alvast heel erg bedankt. groetjes Dyonne0027 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebbeding ff in DFU zetten...
Herstellen in iTunes...
|
|||
|
|||
Ik denk dat hij beter zijn itunes opnieuw kan installeren dan in DFU mode te gaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi maakt geen contact meer | ferrywalter | iPad algemeen | 5 | 02-10-12 14:58 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 5 | 07-05-11 16:56 |
Geen usb meer.. | iRonn | iPhone algemeen | 4 | 15-05-10 22:17 |
Storing autoradio Pioneer P6000UB USB aansluiting | johandemeijer | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-02-09 14:30 |
|
|