ios 7 wil niet meer downgraden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben dom geweest ik heb geen developers account bij apple en ik heb ios 7 op mn iphone gezet die werkt maar ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 7 wil niet meer downgraden
ik ben dom geweest ik heb geen developers account bij apple en ik heb ios 7 op mn iphone gezet die werkt maar ik wil er vanaf en dat is een probleem.
want als ik hem aansluit op itunes zegt itunes dat hij ik geen developer ben en kan hem dus oop niet downgraden. weet iemand hoe want ik ben een 15 jarige jongen en ik zit nogal in paniek.. groetjes Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de iPhone in DFU.
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wil niet meer aan en komt ook niet meer in iTunes | Martinio | iPhone algemeen | 3 | 08-12-12 11:14 |
Downgraden lukt niet meer! | Roccade | Archief | 4 | 10-05-11 10:02 |
iPod touch: Kan iPod Touch 3G iOS 4.1 niet Downgraden | samluit | Jailbreak | 13 | 14-09-10 16:08 |
Na restore niet meer te unlocken/downgraden | mrmark | Unlock [archief] | 3 | 29-04-08 17:00 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|