Home knop iPhone 5 maakt raar geluid als ik hem gewoon aanraak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net m'n nieuwe iPhone 5 van gisteren en hij maakt een raar geluid als ik de home knop aanraak, net alsof er iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home knop iPhone 5 maakt raar geluid als ik hem gewoon aanraak
Ik heb net m'n nieuwe iPhone 5 van gisteren en hij maakt een raar geluid als ik de home knop aanraak, net alsof er iets tussen schuurt. Is dit normaal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bedoelde natuurlijk: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt, zal eens harde reset proberen maar het is een hardware probleem dus zal niet veel helpen denk ik...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je een nieuwe iphone 5 hebt , dan heb je gewoon garantie, als je dan vraagt of het ook anders opgelost kan worden vraag ik me af of hij helemaal eerlijk is..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar probleem met iphone 3gs home button | siemenvdw | iPhone algemeen | 1 | 24-05-13 00:35 |
Home knop 2x drukken - Iphone 5 | Urbanfoto | iPhone algemeen | 2 | 26-11-12 09:22 |
Homebutton/Home knop / Iphone 3g | Isay | iPhone algemeen | 1 | 12-12-10 19:35 |
Iphone home knop | fre123 | iPhone algemeen | 5 | 24-05-09 14:16 |
|
|