.asx streamen (de tweede kamer) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil live debatten van de tweede kamer volgen op mijn iphone/ipad. Is er een app die zo'n stream live kan volgen? Het is mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.asx streamen (de tweede kamer)
Ik wil live debatten van de tweede kamer volgen op mijn iphone/ipad.
Is er een app die zo'n stream live kan volgen? Het is mij niet duidelijk of een app als goodreader zoiets aan kan? Alvast hartelijk dank voor een antwoord. Vr. groet, Erik NB op het moment van posten is dit een link naar een pagina waar twee stream formats geselecteerd kunnen worden: Livestream player - Tweede Kamer der Staten-Generaal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg via de link de melding dat Safari dit niet kan downloaden?
Ik zie op google nog geen andere mogelijkheid om dit af te kunnen spelen op de Ipad. Wie kan me verder de weg wijzen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf de volgende oplossing gevonden: 1. Klik op de livestream (windowsmedia.asx) 2. Open met bijvoorbeeld Fileapp op je Ipad 3. Unknown media, open als text 4. binnen het tekstbestand vind je een webadres naar de livestream 5. kopieer het webadres 6. Download en open een gratis applicatie zoals OplayerHD Lite 7. Klik in het bestandsmenu (Folder symbool) op: Open een URL 8. Plak het webadres in de URL-balk 9. Enter en afspelen Lijkt wat omstandig maar het werkt prima. Gr. Staak |
|
|||
|
|||
Sorry hoor Hr.Staak,maar ik heb geen HBO gedaan vroeger.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kamer/Hotel reservering | Chrissz | iPhone Apps | 0 | 11-07-09 11:27 |
|
|