//

iPhone data (foto's) recupereren in Recovery mode

iPhone data (foto's) recupereren in Recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Een simpele vraag, maar waarschijnlijk geen simpel antwoord: De iPhone 5 van mijn vriendin is gecrasht (het tekentje van Connect to iTunes verschijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-13, 22:11
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard iPhone data (foto's) recupereren in Recovery mode

Hallo !

Een simpele vraag, maar waarschijnlijk geen simpel antwoord:

De iPhone 5 van mijn vriendin is gecrasht (het tekentje van Connect to iTunes verschijnt en bij aansluiten zegt iTunes dat de iPhone in Recovery Mode zit). Zij heeft haar iPhone NOOIT via iTunes gebackuped (jammer genoeg...). Wel heeft ze iCloud backups (voor contacten ed. )

Zij had (heeft) 2600 foto's op haar iPhone staan, allemaal het voorbije jaar getrokken. Via photostream (wat ze pas heeft geïnstalleerd NA de crash) hebben we enkel de foto's van de voorbije 30 dagen kunnen recuperen.

De vraag: bestaat er enige mogelijkheid om ALLE foto's te recuperen in Recovery Mode ?? Bij Android is het simpel (sd-kaartje eruit halen). Zou stom zijn moest er geen mogelijkheid bestaan voor de iPhone...

Alvast enorm bedankt !!

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-13, 22:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zolang de iPhone in recovery mode staat kom je niet aan de foto's. Probeer om met TinyUmbrella om het ding uit recovery mode te halen.
  #3  
Oud 22-06-13, 22:21
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zolang de iPhone in recovery mode staat kom je niet aan de foto's. Probeer om met TinyUmbrella om het ding uit recovery mode te halen.
Thanks for the tip Ze heeft dit eergisteren al 1x geprobeerd (met mijn instructies via facebook), maar dit is niet gelukt... Misschien nog een paar keer blijven proberen ? Je moet toch gewoon 10 sec aan/uit-knop + home-knop ingedrukt houden tot het "connect to itunes"-logo verschijnt en dan op Exit Recovery drukken, niet ?

Thanks in advance
  #4  
Oud 23-06-13, 09:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo zou het moeten werken:

How To Get Your iPhone Out of Recovery Mode

Overigens, als zij iCloud backups gemaakt heeft staan de plaatjes uit de Filmrol ook in die backup (als zij dat ingeschakeld heeft):

iCloud: overzicht van een reservekopie maken en terugzetten
  #5  
Oud 23-06-13, 12:12
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

iClound geïnstalleerd NA de crash?
Ik begrijp niet hoe de iphone de foto's op iCloud heeft kunnen zetten in Recovery mode.

De foto's die u uploadt naar Mijn fotostream worden gedurende 30 dagen in iCloud bewaard. Zo hebt u voldoende tijd om verbinding te maken met uw apparaten en de foto's te downloaden.

Hopelijk kom je uit de recover mode met

Hou de homeknop + standbyknop voor 10 sec vast. Je iPhone reboot (herstart) zich nu.
  #6  
Oud 23-06-13, 16:44
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

We zullen dit morgen nog eens proberen met Tinyumbrella... Is het zo dat als zij haar foto's ook backupte via iCloud (samen met smsen, contacten, ...), dat AL die foto's (alle 2600) er in staan, of enkel die van de laatste 30 dagen ?

Alvast bedankt
  #7  
Oud 23-06-13, 16:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luna K Bekijk bericht
Is het zo dat als zij haar foto's ook backupte via iCloud (samen met smsen, contacten, ...), dat AL die foto's (alle 2600) er in staan, of enkel die van de laatste 30 dagen ?
In een iCloud backup zouden alle foto's uit de Filmrol moeten staan.
  #8  
Oud 23-06-13, 19:04
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In een iCloud backup zouden alle foto's uit de Filmrol moeten staan.
Ik dacht maximum 1000 maar de foto's die ouder zijn dan 30 dagen worden verwijderd uit icloud
  #9  
Oud 23-06-13, 19:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Ik dacht maximum 1000 maar de foto's die ouder zijn dan 30 dagen worden verwijderd uit icloud
iCloud Fotostream (1.000 plaatjes - 30 dagen) en iCloud Backup zijn twee totaal verschillende dingen.
  #10  
Oud 23-06-13, 21:57
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Dus als ik het goed begrijp, is er (mits een beetje geluk) helemaal niets verloren ? Gewoon hopen dat haar iCloud backups in de achtergrond wel uitgevoerd zijn geweest en dat de foto's effectief opgeslaan zijn in de cloud, maar aangezien we met photostream wel de foto's van de laatste 30 dagen hebben kunnen recupereren, is er wel een grote kans dat de filmrol ook gebackuped is via icloud, denk ik zo

Thanks alvast
  #11  
Oud 23-06-13, 22:17
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

U krijgt 5 GB gratis iCloud-opslag voor de volgende items:

Foto's en video's in de filmrol
+ iCloud: overzicht van een reservekopie maken en terugzetten
  #12  
Oud 26-06-13, 00:54
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

Mocht je in het slechtste geval de iPhone opnieuw moeten installeren en de foto's dus verwijderd worden, kun je eens proberen met EaseUS MobiSaver, die kan rechtstreeks van je iPhone zaken herstellen.
  #13  
Oud 26-06-13, 14:51
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0ll1 Bekijk bericht
Mocht je in het slechtste geval de iPhone opnieuw moeten installeren en de foto's dus verwijderd worden, kun je eens proberen met EaseUS MobiSaver, die kan rechtstreeks van je iPhone zaken herstellen.
Thanks for the tip we zullen dit eerst eens proberen vooraleer we hem herstellen via icloud-backup... heb je dit zelf al eens gebruikt ook ?

Thanks
  #14  
Oud 26-06-13, 18:44
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

Ik heb dat programmaatje onlangs gebruikt omdat ik per ongeluk een foto verwijderd had, en die heb ik zonder problemen terug kunnen halen
  #15  
Oud 26-06-13, 18:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0ll1 Bekijk bericht
Ik heb dat programmaatje onlangs gebruikt omdat ik per ongeluk een foto verwijderd had, en die heb ik zonder problemen terug kunnen halen
Zou de TS niet eerst een Windows computer moeten kopen om dat progje te gebruiken?
  #16  
Oud 27-06-13, 11:14
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

We hebben TinyUmbrella enkele malen geprobeerd, maar we blijven zitten in die Recovery Mode... Ook hebben we dat programmaatje geprobeerd (EaseUS MobiSaver), maar dat recovert blijkbaar enkel data via iTunes backups, wat wij dus niet hebben...
  #17  
Oud 27-06-13, 11:25
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Bekijk dit eens
YouTube
  #18  
Oud 27-06-13, 16:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0ll1 Bekijk bericht
Tiens, heb dat programmaatje nog es gecheckt en ie hersteld wel degelijk van de iPhone zelf.
Een iPhone die in Recovery Mode staat heeft de root en home partitie niet gemount. Er is geen enkel progje, gratis of betaald, dat ook maar iets kan lezen van een iPhone die in Recovery Mode staat.
  #19  
Oud 27-06-13, 17:41
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iPhone die in Recovery Mode staat heeft de root en home partitie niet gemount. Er is geen enkel progje, gratis of betaald, dat ook maar iets kan lezen van een iPhone die in Recovery Mode staat.
Dit begin ik ook een beetje te vrezen... Hebben al verschillende prog's geprobeerd zoals hierboven beschreven maar niets werkt...
Reageren

Labels
backup, iphone, recovery mode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) mohf iPhone algemeen 1 25-08-10 23:40
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
iPhone 2.1 in recovery mode Sisimui Archief 4 30-09-08 21:07
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36
iphone recovery mode boots iPhone algemeen 11 24-07-08 11:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.