Help hoe werk een Iphone 3gs nou? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoera ik heb een I Phone 3GS van mijn stiefvader overgenomen. Weet mijn god niet hoe ik bepaalde instellingen eruit kan krijgen!! Bij apps store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help hoe werk een Iphone 3gs nou?
Hoera ik heb een I Phone 3GS van mijn stiefvader overgenomen. Weet mijn god niet hoe ik bepaalde instellingen eruit kan krijgen!! Bij apps store blijf ik zijn gebruikersnaam zien terwijl ik in de instellingen alles naar mijn weten heb veranderd naar mijn gebruikersnaam en WW. OMG wat een ramp een nieuw toestel. wie begrijpt mij en kan mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uitloggen uit de App Store en opnieuw inloggen met jouw Apple ID.
|
|
|||
|
|||
Heb nu de Phone gewist en ga alles opnieuw doen, ik ben al geen wiz kid met telefoons laat staan met een I Phone heb jaren een HTC gehad.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2013 om 21:02 ---------- Het is gelukt!! Hij doet het na ruim 4 uur rommelen!! jee!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik zien welke iPhone ik nou heb? | xEVAx | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 19:19 |
iPhone 3GS: Hoe moet ik nou 3gs unlocken? | Tims | Unlock | 10 | 03-08-10 20:29 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Hoe maak ik nou precies een custom boot-logo? | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-12-08 19:42 |
iPhone 3G: zwitsers iphone 3g hoe t werk | goofyboy1 | Unlock | 5 | 02-11-08 17:06 |
|
|