Ineens berichten weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word er gek van , vanaf 17 juni tm heden veel what's app berichten gestuurd en ontvangen. Zo nu en zijn ze allemaal ineens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ineens berichten weg
Ik word er gek van , vanaf 17 juni tm heden veel what's app berichten gestuurd en ontvangen. Zo nu en zijn ze allemaal ineens weg , alles voor 17 juni staat er dan nog maar daarna alles weg..... Nu 3e keer .....
HELLUP Laatst gewijzigd door Peterbo; 22-06-13 om 13:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het hier over SMS/MMS en/of iMessage berichten gaat dan voer eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Betreft what's app !!
|
|
|||
|
|||
Van dat appje heb ik geen verstand. Ik gebruik het zelf ook niet.
Dat had je dan ook beter in de titel van het topic gezet. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens. Er lopen tientallen topics over problemen met Whatsapp. Misschien is daar iets te vinden. Succes verder. |
|
|||
|
|||
als je in de chat naar boven scrollt . krijg je dan de "laad eerdere berichten" ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je geen restore hebt gedaan of iet dergelijks
WhatsApp :: Contact |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten ineens weg | Vullings | iPhone algemeen | 15 | 04-11-12 18:45 |
Muziek: afspeellijsten ineens weg | keeper | Muziek, foto & video | 1 | 16-07-12 17:14 |
iPhone 4 3g ineens weg | Keen | iPhone algemeen | 3 | 11-01-11 21:38 |
Applicatie om 100en berichten ineens te verzenden? | Bvrydeluxe | iPhone Apps | 0 | 20-12-10 12:32 |
|
|