iPhone verbindt niet automatisch met Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog maar eens een vraagje (jaja we zijn de iphone aan het uitpluizen ) Mijn iphone 4s verbindt niet automatisch met Wi-Fi Handmatig verbinden is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verbindt niet automatisch met Wi-Fi
Nog maar eens een vraagje (jaja we zijn de iphone aan het uitpluizen )
Mijn iphone 4s verbindt niet automatisch met Wi-Fi Handmatig verbinden is geen probleem, maar hij verliest connectie elke keer het toestel lockt. Ik zie ook geen optie om automatisch verbinden aan te zetten..? De ipad heeft dit probleem niet dus het probleem lijkt me bij het toestel te liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je je iPhone lockt dan sluit Wi-Fi inderdaad af. Dat komt omdat Wi-Fi nogal wat van je batterij vraagt en in de sluimerstand is het wel handig als hij niet te veel stroom vreet Als je je iPhone weer ontgrendeld zou Wi-Fi na een paar seconden weer actief moeten worden (na eerst 3G of 2G getoond te hebben).
Mocht dat niet gebeuren dan zou je kunnen proberen om via instellingen --> Wi-Fi --> bewuste netwerk --> vergeet netwerk en dan opnieuw instellen. Een keer je router resetten wil ook nog wel eens helpen. Je netwerk handmatig invoeren in je iPhone zou je ook kunnen proberen.
|
|||
|
|||
Sinds vandaag verbindt hij idd met Wi-Fi als ik hem unlock! Had eerder moeten komen klagen
Hij verbruikt op die manier wel data van mijn abonnement door mailophaling etc.. |
|
|||
|
|||
Als hij is verbonden met Wi-Fi dan verbruikt hij geen mobiele data
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus verbruikt hij op dat moment data...
Kan je dat niet aanpassen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is 'airplane mode' dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verbindt niet met beste Wi-Fi verbinding | J05B | iPhone algemeen | 3 | 21-12-12 11:19 |
iPhone verbindt niet meer met Apple Wi-Fi | paulinhoc | Wi-Fi | 3 | 25-09-11 00:04 |
Mail verbindt automatisch | DoP | Archief | 3 | 18-12-08 09:42 |
iPhone verbindt niet meer met PC | rontiger | iPhone algemeen | 53 | 12-09-08 00:21 |
|
|