itunes wil geen muziek overzetten naar Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds deze week last van dat ik geen muziek kan overzetten naar mijn iphone. ik heb het op handmatig staan en druk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes wil geen muziek overzetten naar Iphone
Hallo,
ik heb sinds deze week last van dat ik geen muziek kan overzetten naar mijn iphone. ik heb het op handmatig staan en druk op sychroniseren. en dan komt hij niet op iphone te staan. gebruik de nieuwste itunes versie op mijn mac. heelp?? even een foto hoe hij eruit ziet in itunes (edit: heb even gekeken en mijn ipad zet wel gewoon muziek over van itunes -> ipad) probleem is sinds ik vorig week ios 7 had geinstalleerd en daarna weer verwijderd had. heb ook al een herstelling gedaan 3x achter elkaar aan. maar heeft ook niet geholpen. Laatst gewijzigd door harmentiem; 23-06-13 om 19:33. Reden: extra informatie + foto |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het volgende eens:
1) Open de OS X Console; 2) Start iTunes; 3) Sluit de iPhone met de originele USB-kabel aan de Mac aan; 4) Selecteer de deuntjes die je wil synchroniseren; 5) Klik op "Sync"; Welke foutboodschappen verschijnen er nu in de OS X Console? |
|
|||
|
|||
Citaat:
hij zegt gaan sycroniseren bovenin na stap 3 gelijk de apple logo in beeld in die balk. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2013 om 20:20 ---------- |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik snap jou even niet.
hij blijft niet hangen op stap 3 maar na stap 3 komt op die plaats gewoon de apple logo te staan. |
|
|||
|
|||
Laat maar zitten. Toen er op die iPhone nog iOS 7 Beta 1 stond heb je dat ding dan gesynchroniseerd met iTunes (deuntjes, apps, enz...)? Indien ja dan heb je nu een probleem. iTunes 11.0.4 is namelijk niet geschikt om te synchroniseren met iOS 7.
|
|
|||
|
|||
heb hem alleen ios 7 erop gezet via een oudere itunes. daarna heb ik een nieuwe itunes erop gezet. heb hem daarna niet meer gebruikt. alleen heb een herstel gedaan via herstel met ios 6.1.3
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2013 om 21:13 ---------- Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van iPhone naar nieuwe iTunes overzetten | scoop1 | iTunes | 2 | 25-06-12 09:31 |
muziek overzetten van iphone naar itunes | cindydepindy | iTunes | 5 | 10-01-12 16:30 |
Muziek iphone overzetten naar PC (iTunes) | Thoni | iTunes | 0 | 22-07-11 22:33 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Itunes wil geen muziek overzetten | mariskagnade | Archief | 3 | 05-02-10 18:32 |
|
|