//

Welke iOS versie het beste (balans functies/snelheid) voor iPhone 4?

Welke iOS versie het beste (balans functies/snelheid) voor iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik help een vriendin van me met de keuze voor een smartphone. Ze wil graag een iPhone, en eigenlijk ook een nieuwe. De iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-13, 16:11
musicfreak musicfreak is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard Welke iOS versie het beste (balans functies/snelheid) voor iPhone 4?

Ik help een vriendin van me met de keuze voor een smartphone. Ze wil graag een iPhone, en eigenlijk ook een nieuwe. De iPhone 4 is voor haar duur zat.

Deze iPhone werd destijds geleverd met iOS 4. Nu vroeg ik me af hoe het met de prestaties van het toestel zit als je er iOS 5 of 6 op installeert. Zijn ze vergelijkbaar? Of kan je het beste bij iOS 4 blijven?

Omdat een nieuwe iPhone 4 8 Gb intern geheugen heeft vroeg ik me verder af of er verschil zit in de hoeveelheid geheugen die het besturingssysteem inneemt.

Hopelijk kunnen jullie hier iets over zeggen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-13, 16:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musicfreak Bekijk bericht
Omdat een nieuwe iPhone 4 8 Gb intern geheugen heeft vroeg ik me verder af of er verschil zit in de hoeveelheid geheugen die het besturingssysteem inneemt.
De systeempartitie (/) is op elke iPhone even groot, namelijk 1,28 GB. Het maakt niet uit hoe groot een specifieke versie van iOS is want die past altijd in de systeempartitie.

iOS 6.x.x draait heel vlot op een iPhone 4. Er is geen enkele nieuwe iPhone 4 die nog met iOS 4 of 5 geleverd wordt. Downgraden is niet mogelijk op een nieuwe iPhone.
  #3  
Oud 23-06-13, 16:18
musicfreak musicfreak is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Ok, helder. Dank! Nu mijn andere vraag nog. ;-)
  #4  
Oud 23-06-13, 16:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musicfreak Bekijk bericht
Nu mijn andere vraag nog. ;-)
Welke vraag?
  #5  
Oud 23-06-13, 16:36
musicfreak musicfreak is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Excuses, ik heb niet goed gelezen, je had ook op mijn vraag over iOS 6 op de iPhone 4 gereageerd.

Ik ging ervan uit dat de 4 met iOS 4 of 5 zou worden geleverd omdat de iPad 2 van mijn moeder ook niet met iOS 6 maar 5 werd geleverd.
  #6  
Oud 23-06-13, 16:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musicfreak Bekijk bericht
Ik ging ervan uit dat de 4 met iOS 4 of 5 zou worden geleverd omdat de iPad 2 van mijn moeder ook niet met iOS 6 maar 5 werd geleverd.
Als er nu nog een nieuwe iPhone 4 geleverd wordt met iOS 4 of 5 dan heeft die wel héél lang in de winkel of ergens in een magazijn gelegen (zonder dat de accu ooit werd opgeladen).
  #7  
Oud 23-06-13, 16:56
musicfreak musicfreak is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Juist. Maar mooi, dan kan ik de iPhone 4 gerust aan haar aanraden.
  #8  
Oud 23-06-13, 16:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musicfreak Bekijk bericht
Juist. Maar mooi, dan kan ik de iPhone 4 gerust aan haar aanraden.
Wat mij betreft wel. Ik heb er ook nog eentje (om van alles en nog wat mee te testen). Succes verder.
Reageren

Labels
ios 4.0, ios 5, ios 6, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke tekstverwerker het beste voor Ipad loopwonder iPad Apps 2 06-03-13 22:32
Welke firmware is voor iPhone 3G het beste? marvin577 iPhone algemeen 5 04-03-12 21:10
iphone 3g welke versie os is de beste??? jopie1958 iPhone algemeen 0 15-07-11 23:37
België: Welke provider het beste voor iPhone in België absrnd Overige providers België 9 09-12-07 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.